Στο νέο της, επιχειρηματικό αυτή τη φορά πρότζεκτ έχει επιδοθεί η Meghan Markle, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει μέσα στη χρονιά το δικό της brand, American Riviera Orchard. Φήμες τη θέλουν να δυσκολεύεται να βρει CEO, οι οποίες ωστόσο διαψεύδονται από πηγή κοντά στο περιβάλλον της.

Ανώνυμη πηγή φέρεται επίσης να λέει στο People ότι το brand θα περιλαμβάνει «όλα όσα αγαπάει – την οικογένεια, τη μαγειρική, τη διασκέδαση και τη διακόσμηση του σπιτιού», για να προσθέσει πως η δούκισσα του Σάσεξ είναι ενθουσιασμένη για το νέο, προσωπικό εγχείρημά της. Είναι κάτι που ήθελε να κάνει εδώ και καιρό. Ανυπομονεί να μοιραστεί το στυλ της και τα πράγματα που αγαπάει».

Η ανακοίνωση της είδησης ήρθε τον Μάρτιο του 2024, από την ίδια τη Markle, μαζί με μια ιστοσελίδα και ένα προφίλ στο Instagram. Έχει γίνει ήδη ξεκάθαρο ότι το brand θα πουλάει σερβίτσια, πετσέτες, γλυκίσματα όπως μαρμελάδες και καραμέλες και βιβλία μαγειρικής. Άλλωστε, ο χώρος του λαϊφστάιλ δεν είναι άγνωστος στη Markle – τον είχε εξερευνήσει μέσα από το μπλογκ της, The Tig, το 2014, το οποίο σταμάτησε να λειτουργεί λίγο πριν από τον γάμο της με τον πρίγκιπα Harry.

To πρώτο προϊόν της American Riviera Orchard αποκαλύφθηκε μέσα στην άνοιξη του 2024: μια μαρμελάδα φράουλα σε περιορισμένα κομμάτια, η οποία εστάλη σε celebrities όπως οι Kris Jenner, Chrissy Teigen και Mindy Kaling.

Η Markle επενδύει και σε άλλες εταιρείες που διαχειρίζονται γυναίκες, ήδη από το 2020. «Περνάω πολύ χρόνο απλά γκουγκλάροντας και αναζητώντας brands. Όταν άλλοι είναι online αναζητώντας να αγοράσουν ή να διαβάσουν κάτι, εγώ αναζητάω νέους, καλούς σχεδιαστές, από διαφορετικά πεδία».

Η ονομασία αποτίνει φόρο τιμής στη Σάντα Μπάρμπαρα, την πόλη της Καλιφόρνια όπου ζουν οι Meghan Markle και πρίγκιπας Harry μαζί με τα παιδιά τους, τον 5χρονο πρίγκιπα Archie και την 3χρονη πριγκίπισσα Lilibet, καθώς εδώ και πάνω από έναν αιώνα αποκαλείται «Αμερικανική Ριβιέρα».

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below