Για τον εορτασμό του αρώματος N°5 και των εκατό ετών διασημότητάς του, η CHANEL δημιούργησε το CHANEL FACTORY 5, μια επαναστατική εμπειρία η οποία κατέστησε εφικτή την παραγωγή μιας εξ’ ολοκλήρου νέας συλλογής, με το N°5 ως μοναδικό συστατικό. Δεκαεπτά limited edition προϊόντα εμπνευσμένα από καθημερινά αντικείμενα, μας θυμίζουν πως το N°5 μεταμορφώνει το σύνηθες.o CHANEL FACTORY 5 αποτελεί μία ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγωγής σχεδιασμένη να μοιάζει με ένα εκσυγχρονισμένο-μοντέρνο εργοστάσιο. Αποτελεί ένα σημείο συνάντησης της ιστορίας του κορυφαίου αρώματος με το μέλλον, όπου το θρυλικό N°5 συνεχίζει να ανανεώνεται καθημερινά.
To N°5 έχει αντέξει στο πέρασμα του χρόνου και κουβαλάει μία σπουδαία ιστορία. Στις μέρες μας ο τρόπος κατανάλωσης αλλάζει και η αξία ενός αντικειμένου ξεπερνάει το κόστος παραγωγής του και την χρήση του.
Μπορεί να δοθεί τόση αξία σε προϊόντα που χρησιμοποιούμε τακτικά όση και σε προϊόντα που χρησιμοποιούμε μόνο σε ειδικές περιστάσεις. Όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία που σου προσφέρουν αυτά τα προϊόντα
-Thomas du Pré de Saint Maur, Δημιουργικός διευθυντής αρωμάτων και ομορφιάς
Με το να τραβάμε τα προϊόντα έξω από το περικείμενό τους και να τα ντύνουμε με την αισθητική του N°5, επιστρέφουμε στην πρώτη καλλιτεχνική κίνηση της Chanel, αυτή της μεταμόρφωσης ενός χρηστικού αντικειμένου σε ένα επιθυμητό πολυτελές αντικείμενο. Αυτή είναι όλη η φιλοσοφία του CHANEL FACTORY 5: να προσφέρει την εμπειρία της πολυτέλειας στην καθημερινή ζωή.
Η ιδέα πίσω από το CHANEL FACTORY 5 είναι να ενώσει κόσμους. Αυτόν, των καταναλωτών της εταιρίας με αυτόν, των κωδίκων ενός πολυτελούς οίκου και της θρυλικής κολόνιας του, που ακούει στο όνομα N°5. Συνιστά, επίσης, μία μνεία στην Pop Art, που μετέτρεψε καθημερινά αντικείμενα σε έργα τέχνης.
Από τις 29 Ιουνίου, ο γαλλικός οίκος θα παρουσιάσει αυτή την industrial σκηνογραφία στις μεγαλύτερες πόλεις του πλανήτη. Αυτά τα pop-ups, ιδωμένα σαν θεματικά πάρκα αφιερωμένα στο N°5, θα εισάγουν το κοινό σε έναν κόσμο που αναμειγνύει την μαύρη και λευκή ταυτότητα του N°5 και τα φωτεινά χρώματα της pop κουλτούρας. Η εμπειρία προβλέπεται να είναι διασκεδαστική και σκοπεύει να χαρίσει ένα ταξίδι γύρω από τα δεκαεπτά προϊόντα που περιλαμβάνει αυτή η limited edition συλλογή.
Ο οίκος προσφέρει και μία ψηφιακή version για όλους εκείνους επιθυμούν να δουν το CHANEL FACTORY 5 δίχως να παρευρεθούν σε ένα από τα pop-up stores. Επίσης, ο γαλλικός οίκος φρόντισε να κυκλοφορήσει και δύο βίντεο-teaser για την παρουσίαση του νέου του εγχειρήματος.