Η Εύα Νάθενα ήταν ανάμεσα στους καλλιτέχνες που τίμησαν με την παρουσία τους την παράσταση «Hecuba, not Hecuba», μια σύγχρονη προσέγγιση της «Εκάβης» από τον Τιάγκο Ροντρίγκες, στην Επίδαυρο. Η σκηνοθέτιδα («Φόνισσα») και ενδυματολόγος πόζαρε στον φωτογραφικό φακό μάλιστα μαζί με τον σκηνοθέτη ελληνικής καταγωγής Alexander Payne. Για αυτές τις ιδιαίτερα ζεστές μέρες, και νύχτες, πόνταρε σε ένα total-white look, από πουκάμισο και relaxed παντελόνι, με nude πέδιλα και μια λεπτή ζώνη-αλυσίδα να τονίζει διακριτικά τη μέση.
Η παράσταση «Hecuba, not Hecuba», καρπός της συνεργασίας μεταξύ του Τιάγκο Ροντρίγκες, συγγραφέα, σκηνοθέτη και διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν, και του θιάσου της Κομεντί Φρανσέζ, ήρθε στην Επίδαυρο για δύο βραδιές, στις 26 & 27 Ιουλίου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου. Ο Ροντρίγκες αναμετράται με την ιστορία της Εκάβης. Ο μύθος συναντά την πραγματικότητα και το θέατρο τη δικαιοσύνη σε ένα ανατρεπτικό σκηνικό. Πώς συνδέονται τα προβλήματα του αρχαίου και του σύγχρονου κόσμου; Τι κοινό έχει μια Τρωαδίτισσα με μια σημερινή γυναίκα, ηθοποιό και μητέρα;
Ο Τιάγκο Ροντρίγκες συχνά λέει πως δεν γράφει έργα για το θέατρο αλλά για τους ηθοποιούς που τα ενσαρκώνουν. Στο «Hecuba, not Hecuba» ηρωίδα είναι η Νάντια, μια ηθοποιός που κάνει πρόβα στην Εκάβη του Ευριπίδη. Η πρώην βασίλισσα αξιώνει δικαιοσύνη. Κι αυτό γιατί με την ήττα της Τροίας έχασε τα πάντα: τον άντρα της, την ελευθερία της, τα παιδιά της. Σύμφωνα με τον μύθο μεταμορφώθηκε σε σκύλο με φλογερά μάτια προκειμένου να πάρει εκδίκηση.
Ο μύθος της τραγωδίας όμως μοιάζει πολύ με την πραγματικότητα της Νάντιας, μητέρας ενός εφήβου στο φάσμα του αυτισμού. Το παιδί της έχει υποστεί κακοποίηση στο δημόσιο ίδρυμα όπου φιλοξενείται. Οι υπεύθυνοι προσπαθούν να συγκαλύψουν την υπόθεση αλλά εκείνη αποφασίζει να τη δημοσιοποιήσει. Οι πρόβες για την παράσταση συμπίπτουν με τη δικαστική έρευνα. Η οργή μιας μητέρας που θρηνεί γίνεται υπερδύναμη.
Δείτε τη νέα εμφάνιση της Εύας Νάθενα: