Η Δέσποινα Βανδή αγαπάει τα slip dresses, τα φορέματα που δεν μας προδίδουν ποτέ σε βραδινές εμφανίσεις. Το έχει αποδείξει και στο παρελθόν. Για μια πρόσφατη θεατρική έξοδο, στην παράσταση «Πέρσες» στο Ηρώδειο, επένδυσε σε ένα φόρεμα σε φωτεινό πράσινο. Το λουκ της συμπληρώνουν διακριτικά μια mini bag σε λίγο πιο σκούρο τόνο του πρασίνου, φλατ πέδιλα και φινετσάτα κοσμήματα.
Σε ένα από τα στιγμιότυπα όπου τη συνέλαβε ο φακός ποζάρει με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Γάλλο, ενώ σε ένα άλλο ενσταντανέ τη βλέπουμε με το σκηνοθέτη Δημήτρη Καραντζά, χωρίς ποτέ ο σύντροφός της να λείπει από το πλευρό της.
Για την παράσταση
Στελεχωμένη από μια πλειάδα εξαιρετικών ηθοποιών (Χρήστος Λούλης, Γιώργος Γάλλος, Μιχάλης Οικονόμου, Αλεξία Καλτσίκη, Θεοδώρα Τζήμου, Γιάννης Κλίνης, Αινείας Τσαμάτης, Ηλίας Μουλάς, Μάνος Πετράκης, Τάσος Καραχάλιος, Βασίλης Παναγιωτόπουλος, Γιώργος Πούλιος), προεξάρχουσας της Ρένης Πιττακή, η παράσταση του Δημήτρη Καραντζά θέτει κρίσιμα ερωτήματα για το τι συνιστά «κοινωνία», τι σημαίνει η επίμονη προσκόλληση στην εξουσία και η ανάγκη της πίστης σ’ έναν οδηγό, άνθρωπο ή θεό, μέσα σε έναν συντετριμμένο κόσμο.
Γραμμένη το 472 π.Χ., η τραγωδία του Αισχύλου αποτελεί ίσως την παλαιότερη καταγραφή γεγονότων της ελληνικής ιστορίας στο θέατρο. Στα Σούσα, την περσική πρωτεύουσα, οι πολίτες που έχουν μείνει πίσω και η βασίλισσά τους, Άτοσσα που βασανίζεται από κακούς οιωνούς, αναμένουν νέα από την πολεμική επιχείρηση του Ξέρξη στην Ελλάδα. Ένας αγγελιαφόρος αναγγέλλει τη φριχτή έκβαση της μάχης της Σαλαμίνας: ο περσικός στρατός και οι επίλεκτοι αρχηγοί του έχουν συντριβεί. Η Άτοσσα και ο Χορός καλούν το φάντασμα του Δαρείου για να τους καθοδηγήσει. Ο ένδοξος βασιλιάς καταδικάζει την ύβρη του Ξέρξη, που θέλησε να δαμάσει φύση και θεία βούληση και προβλέπει περισσότερες ακόμη καταστροφές. Με την άφιξη του Ξέρξη, κορυφώνεται η συντριβή. Η ζυγαριά γέρνει πλέον αποφασιστικά προς τον τρόμο του τέλους.
Δείτε το νέο λουκ της Δέσποινας Βανδή: