Μια εμφάνιση γεμάτη χρώμα έκανε η Ναταλία Τσαλίκη το βράδυ της Δευτέρας, 5 Φεβρουαρίου.
Η ηθοποιός παρακολούθησε μαζί με τον σύζυγό της, Γιάννη Μπέζο, τη μουσική παράσταση «Μάσκες ή όταν ο συνθέτης παίζει θέατρο» του Δημήτρη Παπαδημητρίου, μια θεατρική σουίτα για ορχήστρα εποχής, για θεατρικές παραστάσεις με έργα των Shakespeare, Goldoni, Moliere διασκευασμένες και επανεπεξεργασμένες για ορχήστρα παλαιάς μουσικής.
Ο ίδιος ο συνθέτης έγραψε για το έργο:
«Ποιος άραγε μπορεί να σε απελευθερώσει από την βαριά υποχρέωση να είσαι διαρκώς και επιτυχώς ο εαυτός σου; Nα ζεις και να εκφράζεις το σήμερα; Να ζεις και να εκφράζεις τον τόπο σου και τον πολιτισμό σου; Kαι, το χειρότερο, να μη μοιάζεις σε κανέναν;…Και όλα αυτά να συμβαίνουν όχι μόνο ατιμώρητα, αλλά και μετά πολλών επαίνων, αν φυσικά τα καταφέρεις! Μην νομίσετε πως είναι απλή αυτή η υπέρβαση.
Μια θεατρική Μάσκα όμως αρκεί και η ελευθερία σου τρέχει στον αιθέρα. Την φοράς και πας στό “θεματικό” πάρτι! Το πάρτι που λέγεται αρχικά θεατρική πρόβα και εν τέλει μεγαλειώδης “Παράσταση”.
Στο βασίλειο τής ηδονικής ασυδοσίας του θεάτρου, αριστεύεις όταν παύεις τελείως να είσαι ο εαυτός σου, (άσχετα αν έτσι καταλήγεις τελικά περισσότερο ο εαυτός σου
Μόνο στο θέατρο συνάντησα τόσο συχνά τον συνθέτη εαυτό μου σε άλλες εποχές. Πολλοί αναρωτιούνται πώς μπορεί κανείς να γράψει κατά παραγγελία. Εγώ από τέτοιες παραγγελίες αναζωογονούμαι. Πόσω μάλλον που εδώ πρόκειται για μουσική σύνθεση διπλής παραγγελίας: O Γιώργος Πέτρου μου παρήγγειλε ένα έργο για την ορχήστρα Armonia Atenea μέ όργανα εποχής σε μια συνομιλία με τρείς μεγάλους συνθέτες του Μπαρόκ.
Η συνομιλία αυτή είχε ήδη συντελεσθεί στο θέατρο επανειλλημένως φοβάμαι με περισσότερους “συναδέλφους”!
Διάλεξα θέματα από δύο παραστάσεις: την “Λοκαντιέρα” του Γκολντόνι σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη μέ τους Γιάννη Μπέζο και Ναταλία Τσαλίκη, και “Το Ημέρωμα της Στρίγκλας” του Σαίξπηρ σε διασκευή Στ. Παχίδη, και σκηνοθέτη τον Γιάννη Μπέζο και τους ίδιους πρωταγωνιστές. Θα μπορούσα να επεκτείνω την ιδέα αυτή σε τουλάχιστον άλλες τρείς “Μάσκες” με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Εδώ την μελωδική ενότητα την διατηρεί η παρουσία των ίδιων πρωταγωνιστών που τραγουδούσαν πολλά από τα θέματα αυτά με ιδιαίτερη επιτυχία αν και τα έργα διαφέρουν αισθητότατα.
Ηχογραφήθηκε, τυπώθηκε αλλά ποτέ δεν εκδόθηκε. Τώρα θα ακολουθήσει έκδοση του δίσκου!».
Στη μουσική παράσταση, που θα επαναληφθεί και την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου, συμμετέχει και η διεθνής πιανίστα Νεφέλη Μούσουρα με έργα για σόλο πιάνο που συνέθεσε ο Δημήτρης Παπαδημητρίου.
Η Ναταλία Τσαλίκη φωτογραφήθηκε στο τέλος της παράστασης τόσο με τον Γιάννη Μπέζο όσο και τους συντελεστές της παράστασης.
Για την παρουσία της στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν επέλεξε ένα σύνολο με χρώμα. Για την ακρίβεια συνδύασε ένα ροζ πουλόβερ με ένα κόκκινο παντελόνι, σε υφή βελούδου και ένα μακρύ κασκόλ στον λαιμό σε παρόμοιες αποχρώσεις. Διατήρησε τα αξεσουάρ της ήπια χρωματικά και ολοκλήρωσε το σύνολό της με ένα μακρύ, μπεζ παλτό και καφέ μποτάκια. Κράτησε μία δερμάτινη, cross body τσάντα σε μπορντώ απόχρωση. Δίπλα της ο Γιάννης Μπέζος, ντυμένος επίσης κάζουαλ συνδύασε το τζιν παντελόνι του με ένα σκουρόχρωμο πουλόβερ και καρό κασκόλ στον λαιμό.
Το ζευγάρι μετρά 40 χρόνια κοινής πορείας και έχει αποκτήσει μαζί μία κόρη, την Ηρώ Μπέζου, η οποία κινείται στα επαγγελματικά μονοπάτια των γονιών της. Φέτος, απολαμβάνουμε τον Γιάννη Μπέζο στη θεατρική παράσταση «Αινιγματικές παραλλαγές», ενώ η Ναταλία Τσαλίκη στο έργο «Μικρά Συζυγικά εγκλήματα».