Μέχρι χθες, αν μας ρωτούσε κάποιος για το ποιος είναι το fashion icon της βρετανικής βασιλικής οικογένειας, προφανώς και θα αποκρινόμασταν ότι αυτές είναι οι Kate Middleton και η Meghan Markle, ακολουθώντας πάντα τα βήματα της πρώτης διδάξασας Πριγκίπισσας Diana.
Παραδόξως όμως, ένα ακόμη μέλος ενδιαφέρεται για τη μόδα και μάλιστα υπογραμμίζει σε πρόσφατες δηλώσεις του τη σημασία της διαχρονικότητάς της και αυτός δεν είναι άλλος από τον Πρίγκιπα Κάρολο. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Edward Enninful εξήγησε ότι ανέκαθεν πίστευε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον οποιονδήποτε να έχει μία διαχρονική γκαρνταρόμπα, ενώ εξέτασε πόσο έχει αλλάξει το στυλ του με την πάροδο των χρόνων.
«Νόμιζα πως είμαι σαν ένα σταματημένο ρολόι – δείχνω τη σωστή ώρα κάθε 24 ώρες. Αλλά… Χαίρομαι που πιστεύεις πως έχει στυλ. Είμαι τυχερός γιατί μπορώ να βρω θαυμάσιους ανθρώπους που είναι υπέροχοι δημιουργοί των πραγμάτων που εκτιμώ και εξαιτίας αυτού, προσπαθώ να τα κρατήσω για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα», επεσήμανε.
Και όντως διαρκούν στο χρόνο. Σύμφωνα με το περιοδικό People, ο Πρίγκιπας Κάρολος φημίζεται για το ότι επιδιορθώνει ρούχα και παπούτσια, ειδικά τα χειροποίητα κοστούμια του στο Saville Row του Λονδίνου.
«Τυχαίνει να είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που επιδιορθώνει παπούτσια ή οποιοδήποτε αντικείμενο ρουχισμού αν μπορεί, από το να το πετάξει. Και γι᾽αυτό νομίζω, από οικονομική άποψη, υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για τους ανθρώπους να φτιάξουν μικρές επιχειρήσεις που να ασχολούνται με την επιδιόρθωση, τη διατήρηση και την επαναχρησιμοποίηση. Όταν ήμουν παιδί, συνηθίζαμε να πηγαίνουμε τα παπούτσια μας στον τσαγκάρη στη Σκωτία και τον παρακολουθούσαμε με πολύ ενδιαφέρον που ξήλωνε τις σόλες και μετά έβαζε καινούργιες», πρόσθεσε και έθεσε με το δικό του τρόπο το μείζον ζήτημα της βιωσιμότητας στη μόδα:
«Αλλά μου φαίνεται ότι υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες ειδικά τώρα, στο πλαίσιο του τομέα της βιωσιμότητας στη μόδα να αντιμετωπίσουμε αυτό το αναπάντεχο trend του «πετάω στα σκουπίδια τα ρούχα» ή πετάω τα πάντα, κανονικά. Ο καταναλωτής έχει τεράστια δύναμη να αποφασίσει από πού να αγοράσει και οι καλύτερες εταιρείες θα ηγηθούν, ελπίζουμε, δείχνοντας ότι αν ακολουθήσει κανείς τις σωστές αρχές λειτουργίας, όχι μόνο μπορεί να προχωρήσει όλο και περισσότερο προς τη μηδενική κατανάλωση ενέργειας, αλλά και να “αφαιρέσει” τη ρύπανση από τις εφοδιαστικές αλυσίδες», κατέληξε.