Η δούκισσα του Sussex ανακοίνωσε το νέο επαγγελματικό της εγχείρημα, το American Riviera Orchard, με έναν νέο λογαριασμό στο Instagram, ο οποίος κυκλοφόρησε χθες το απόγευμα καθώς και έναν νέο ιστότοπο που καλεί τους αναγνώστες να εισάγουν τη διεύθυνση email τους για να μάθουν περισσότερα.
Σε ένα κλιπ που κοινοποιήθηκε στον νέο λογαριασμό, βλέπουμε τη Meghan Markle να περπατά στην έπαυλή της στο Montecito φορώντας μια μαύρη τουαλέτα και να μαγειρεύει στην κουζίνα του σπιτιού της.
Σύμφωνα με την Page Six το νέο brand, το οποίο έρχεται έξι χρόνια αφότου η Meghan έκλεισε το lifestyle blog της, The Tig, για να γίνει μέλος της βασιλικής οικογένειας, εστιάζει στο σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και γενικά είδη lifestyle.
Οι ίδιες πηγές ισχυρίζονται ότι η Μeghan «δουλεύει πάνω σε αυτό το project για πάνω από ένα χρόνο», προσθέτοντας, «Είναι όλα τα πράγματα που βρίσκονται κοντά στην καρδιά της – όλα τα πράγματα με τα οποία είναι παθιασμένη».
Και ενώ οι λεπτομέρειες του project μέχρι στιγμής είναι περιορισμένες, η Page Six αποκάλυψε ότι αυτό θα πουλά μια σειρά οικιακών ειδών, συμπεριλαμβανομένων βρώσιμων ειδών όπως ζελέ, μαρμελάδες και spreads.