H Gwyneth Paltrow, o Ryan Reynolds, η Selena Gomez και η Jessica Alba είναι μερικοί από τους διάσημους σταρ που έχουν αρχίσει να επικεντρώνουν την ονλάιν παρουσία τους στην πλατφόρμα περιεχομένου LinkedIn, η οποία – θεωρητικά – απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους με πιο καθημερινές δουλειές.
Το LinkedIn διασυνδέει ανθρώπους με διαφορετικό τρόπο από ό,τι τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως λόγω της φιλοσοφίας βάσει της οποίας δημιουργήθηκε. Οι χρήστες αναρτούν στα προφίλ τους τα βιογραφικά τους, τα ενδιαφέροντά τους, τις θέσεις εργασίας και τις προαγωγές που παίρνουν, ανταλλάσσουν πληροφορίες για τα νέα του κάθε κλάδου της οικονομίας και γενικότερα προβάλλουν τα κατορθώματα των επιχειρήσεων στις οποίες εργάζονται ή οι οποίες τους ανήκουν. Σε αυτό βασίζονται, λοιπόν, και οι προαναφερθέντες σταρ και πλέον «μετακομίζουν» μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων τους στην εν λόγω πλατφόρμα.
Ο Ryan Reynolds για παράδειγμα, που αγόρασε μετοχές σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών, αναφέρει στο προσωπικό του προφίλ στο LinkedIn ότι προσπαθεί να δουλεύει «9 με 5». «Τα τελευταία χρόνια έχτισα αυτό που η Wall Street Journal θα χαρακτήριζε ως μία αυτοκρατορία. Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι σημαίνει αυτό», συμπληρώνει με σκωπτική διάθεση, παραθέτοντας και τις δεξιότητες που έχει αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια:
«Οι δεξιότητές μου περιλαμβάνουν το γράψιμο, το γράψιμο από την αρχή, το τουιτάρισμα, τη δημιουργία κοκτέιλ, τη δημιουργία software και το να βλέπω ματς ουαλικών ομάδων της δεύτερης εθνικής»,
γράφει ο ηθοποιός, αναφερόμενος και στην απόκτηση εκ μέρους του μετοχών της ποδοσφαιρικής ομάδας Wrexham. Στις αναρτήσεις του προωθεί κυρίως την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Mint Mobile και την Wrexham.
Αυτή την τάση ακολουθούν ήδη πολύ καιρό διάφοροι επαγγελματίες αθλητές και σύμφωνα με τον επικεφαλής της πλατφόρμας Daniel Roth τον τελευταίο καιρό έχει σημειωθεί αύξηση συμμετοχής αθλητών στην πλατφόρμα κατά 37%.
Πρωτοπόροι στην πλατφόρμα ήταν η Kim Kardashian και η Taylor Swift, που δραστηριοποιούνται στο LinkedIn σχεδόν εδώ και δέκα χρόνια. Από ό,τι φαίνεται, με δεδομένο πως κάθε σταρ που σέβεται τον εαυτό του διατηρεί παράλληλα και μία τουλάχιστον επιχείρηση ή πραγματοποιεί, έστω, τα πρώτα στάδια μίας επιχειρηματικής προσπάθειας, η πλατφόρμα θα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής ανάμεσά τους και πλέον δε θα μπαίνουμε σε αυτή μόνο για να ψάχνουμε για θέσεις εργασίας – εκτός αν τις προσφέρουν οι εν λόγω σταρ.