Επίσημη πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τρίτης, 1 Νοεμβρίου, η παράσταση «Μάγισσες του Σάλεμ» στο θέατρο Βρετάνια. Ανάμεσα σε εκείνους που παρακολούθησαν το έργο ήταν και ο Ορφέας Αυγουστίδης με τη σύζυγό του, Γεωργία Κρασσά. Το ζευγάρι φωτογραφήθηκε χαμογελαστό, ενώ σε ένα στιγμιότυπο οι δυο τους κοιτάζονται τρυφερά στα μάτια.
Η Γεωργία Κρασσά και ο Ορφέας Αυγουστίδης επέλεξαν για τη βραδινή τους έξοδο σύνολα στις ίδιες αποχρώσεις με το άσπρο και το μαύρο να κυριαρχούν.
Ο ηθοποιός συνδύασε ένα μαύρο παντελόνι με ένα λευκό πουκάμισο, ενώ η σύντροφός του ένα μαύρο, στενό, denim παντελόνι με ένα crop λευκό πουλόβερ. Η Γεωργία Κρασσά, φαίνεται πως έχει βρει το στυλ που της ταιριάζει, με casual συνδυασμούς και classic τόνους να κυριαρχούν στις εμφανίσεις της. Εκείνο που δεν λείπει ποτέ κάθε φορά που τη βλέπουμε έξω, είναι το κόκκινο κραγιόν από τα χείλη της, το οποίο φωτίζει περισσότερο το πρόσωπό της.
Μαζί με το ζευγάρι φωτογραφήθηκε και η μητέρα του Ορφέα Αυγουστίδη, Μαρία Τζομπανάκη. Η ίδια έχει δηλώσει για τη σχέση και τον γάμο του γιου της, ο οποίος έγινε το περασμένο καλοκαίρι μαζί με τη βάφτιση του γιου τους, Αχιλλέα – Κωνσταντίνου.
«Να ζήσουν χίλιες ζωές. Και θα τους αγαπώ και θα τους εύχομαι και στην άλλη ζωή. Θα συγκινηθώ πολύ. Είναι και η βάφτιση του μωρού μας σήμερα. Είμαι πάρα πολύ συγκινημένη, θέλω να είναι όλα ήρεμα. Θα χορέψω πολύ και κρητικά και όλα».
Λίγα λόγια για την παράσταση:
«Οι Μάγισσες του Σάλεμ» βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στην Μασαχουσέτη το 1692 και παρουσιάστηκαν στην μεγάλη οθόνη με πρωταγωνιστές τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις και την Γουινόνα Ράιντερ. Φέτος, ανεβαίνουν για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βρετάνια. «Η Δοκιμασία» ή «Οι Μάγισσες του Σάλεμ» αποτελούν μια διαχρονική καταγγελία των δεισιδαιμονιών, των προκαταλήψεων και του φανατισμού. Ο Μίλερ μέσα από το έργο του κατακρίνει την καταπάτηση πολιτικών ελευθεριών και εισάγει τον όρο «κυνήγι μαγισσών» στον 20ο αιώνα. Τα έργα του Αμερικανού συγγραφέα («Ο θάνατος του Εμποράκου», «Ήταν όλοι τους παιδιά μου», «Ψηλά απ’ την Γέφυρα», «Το τίμημα» κ.α.) έχουν σημειώσει τεράστια παγκόσμια επιτυχία, ανά περιόδους, τόσο στο θέατρο, όσο και στον κινηματογράφο.