Την παράσταση «Η Πόλη της Λούλα Αναγνωστάκη» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, παρακολούθησε μεταξύ άλλων και Φαίη Ξυλά, η οποία μετά το τέλος της παράστασης φωτογραφήθηκε με την πρωταγωνιστρία, Βάνα Πεφάνη και συναδέλφους της.
Η ηθοποιός που επιλέγει με μεγάλη προσοχή το πού θα εμφανιστεί προτίμησε για το δροσερό βράδυ του περασμένου Σαββάτου ένα μαύρο σύνολο, το οποίο συνέθεταν μία φαρδιά παντελόνα και ένα στενό τοπ. Τα συνδύασε με μαύρα biker boots, ενώ είχε τα μαλλιά της πιασμένα σε πλεξίδα. Ολοκλήρωσε το look με ένα denim jacket, πάνω από το οποίο φόρεσε ένα δερμάτινο σακάκι, συνδυάζοντας έτσι δύο από τις πιο δημοφιλείς και διαχρονικές τάσεις.
Διατήρησε το μακιγιάζ της σε ήπιους τόνους, τονίζοντας ελαφρά τα χείλη της. Δίπλα της η κα. Πεφάνη, ήταν εξίσου κοψμή και άνετη με το denim παντελόνι της και το λευκό και μαύρο top της.
Λίγα λόγια για την παράσταση
Ο Ένκε Φεζολλάρι και η Βάνα Πεφάνη, επιστρέφουν για δεύτερη χρονιά, λόγω μεγάλης επιτυχίας, στην σημαντική Λούλα Αναγνωστάκη και στο εμβληματικό έργο της Πόλη, από την τριλογία της Πόλης.
Ο Κίμων και η Ελισάβετ στο διαμέρισμα ή, αν θέλετε, Εμείς σε κατάσταση Άμυνας. Η πόλη έξω από το διαμέρισμα ή, με άλλα λόγια, οι Άλλοι στην Επίθεση. Όσο ο διάλογος του ζευγαριού προχωρά αποσπασματικός, ελλειπτικός, αγωνιώδης, ένας διάχυτος φόβος ρευστοποιεί τα όρια και το «Τέρας», που μαίνεται απέξω, δεν είναι πια διακριτό, δεν εντοπίζεται και δεν ελέγχεται.
Εντός, κάθε υποψία επικοινωνίας πνίγεται στην αμφισβήτηση, την εχθρότητα, τον εκφοβισμό. Οι σχέσεις συνύπαρξης με τον Φίλο κι ακόμα πιο βαθιά με τον Εαυτό, προκύπτουν βίαιες, στρεβλές, αδύνατες. Μόνη ελπίδα κι εχέγγυο ψυχικής ισορροπίας είναι να επαληθευτεί ο Άλλος στο πρόσωπο του επισκέπτη Φωτογράφου. Όμως ο Άλλος δεν είναι παρά μια εκ των έσω αφήγηση, μια ύπαρξη διαμεσολαβημένη από τον τρόμο του ζευγαριού κι ο φοβισμένος Φωτογράφος δεν δύναται να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ενός Αντιπάλου.
Κι ωστόσο η κατάσταση είναι εμπόλεμη. Γιατί πώς αλλιώς να δικαιολογηθεί η συστηματική βία που εφαρμόζεται από το κάθε πρόσωπο της παράστασης προς όλους τους άλλους με τη μορφή είτε της επίθεσης είτε της άμυνας; Πώς αλλιώς μπορεί να εκληφθεί, μέσα από τα τρικ του Φωτογράφου, η εμπορευματοποίηση του πολέμου και η εξοικείωση με τα αποτελέσματά του; Πώς αλλιώς μπορεί να επαληθευτεί το στήσιμο ενός παιχνιδιού-παγίδα που συνθλίβει αδιακρίτως όλους τους παίκτες του;
Η Λούλα Αναγνωστάκη έχει πει: «Δεν ανήκω στους δημιουργούς που ακολουθώντας μια διαλεκτική διαδικασία συνθέτουν ένα έργο με ανάγλυφα αίτια και αιτιατά. Εγώ βλέπω μόνο το αποτέλεσμα». Ένα αποτέλεσμα, ωστόσο, που όχι μόνο μας αφορά, αλλά μας εμπεριέχει.
Σκηνοθεσία: Ένκε Φεζολλάρι
Παίζουν οι ηθοποιοί:
- Κίμων: Βασίλης Αφεντούλης
- Ελισάβετ: Βάνα Πεφάνη
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
- Παρασκευή και Σάββατο 21:30
- Κυριακή 20:00
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς, 206
Κεντρική φωτογραφία: Δημόσιο προφίλ Instagram @fay_xyla