Από τότε που κυκλοφόρησαν τα νέα σχετικά με το lifestyle brand της Meghan Markle, οι θαυμαστές της ξεκίνησαν να κάνουν εικασίες σχετικά με το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει το American Riviera Orchard.
Κάποιοι σκέφτηκαν αμέσως ποτά χάρη στην αναφορά των οπωροφόρων δέντρων του ονόματος, ενώ άλλοι ήταν πεπεισμένοι ότι θα κυκλοφορήσει προϊόντα διακόσμησης σπιτιού. Γιατί όμως να επιλέξει η Δούκισσα μία μόνο κατηγορία, ενώ μπορεί τόσο εύκολα να ασχοληθεί με όλες; Και σύμφωνα με νέα έγγραφα εμπορικών σημάτων και πνευματικών δικαιωμάτων που υποβλήθηκαν για λογαριασμό της βασιλικής οικογένειας, φαίνεται ότι αυτό είναι πράγματι το σχέδιό της.
Όπως αποκάλυψε το περιοδικό People, η Meghan και η ομάδα της έχουν εξασφαλίσει δικαιώματα χρήσης για καλλυντικά, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων περιποίησης σώματος, όπως έλαια, λοσιόν και σαπούνια.
Αυτά εντάσσονται στις ήδη υπάρχουσες άδειες προϊόντων για -κυριολεκτικά- τα πάντα: από τη διακόσμηση του σπιτιού μέχρι τα κοσμήματα, ακόμη και τις τροφές για κατοικίδια.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η αμερικανική αυτοκρατορία της Meghan επεκτείνεται μέρα με τη μέρα. Αυτό βέβαια δεν της είναι άγνωστο, αφού πριν γνωρίσει και παντρευτεί τον πρίγκιπα Χάρι η ίδια διηύθυνε το The Tig, ένα δημοφιλές site που αναδείκνυε τις αγαπημένες της επιλογές και προϊόντα από ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών.