Για μια ακόμη φορά, η Δούκισσα Νομικού ταξίδεψε στο Παρίσι με τη L’Oréal Paris. Στο πλαίσιο αυτής της αποστολής ομορφιάς, η λαμπερή πρέσβειρα της μάρκας στην Ελλάδα πέρασε μία ολόκληρη μέρα ανακαλύπτοντας όλα τα νέα προϊόντα που αναμένουμε το 2025.

Παράλληλα ενημερώθηκε για τα επιστημονικά επιτεύγματα πίσω από κάθε λανσάρισμα για την περιποίηση της επιδερμίδας, για τη φροντίδα των μαλλιών αλλά και για το μακιγιάζ, και συνομίλησε με την Delphine Viguier-Hovasse, πρόεδρο της L’Oréal Paris παγκοσμίως. Ας δούμε τι είπε.

Delphine γεια σου, χαίρομαι πολύ που είμαι πάλι στο Παρίσι! Πώς είσαι;

Είμαι πολύ καλά, χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω μετά από το Le Défilé τον περασμένο Σεπτέμβρη.

Σήμερα είμαστε εδώ για κάτι πολύ ιδιαίτερο και ως μέρος της οικογένειας της L’Oréal Paris, είμαι περήφανη που βλέπω τη μάρκα να προωθεί την ενδυνάμωση, την κληρονομιά και την επιστήμη πίσω από τα προϊόντα.

Φυσικά, αυτό που θέλουμε να μεταφέρουμε μέσω της εκδήλωσης La Maison L’Oréal Paris είναι ολόκληρη η ιστορία της μάρκας και να παρουσιάσουμε τα λανσαρίσματα του 2025 που αναπτύσσουμε με επιστημονικότητα, καινοτομία και εξειδίκευση. Επίσης είναι η αρχή του sloganIm Worth It’’ – στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί και η ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ για το πως “γεννήθηκε” το “I’m Worth It” – είναι μια πολύ ιδιαίτερη ιστορία με πρωταγωνίστρια την γυναίκα που την εφηύρε.

Πόσο δύσκολο είναι διατηρηθεί η ισορροπία μεταξύ παρελθόντος, κληρονομιάς και ιστορίας της μάρκας, με τις καινοτομίες του σήμερα;

Όταν είσαι ριζωμένος στην ιστορία, πρώτα αξιοποιείς την εμπειρία, έτσι εφηύραμε την βαφή μαλλιών. Γνωρίζουμε ότι οι τεχνικές μας στις βαφές μαλλιών είναι ανώτερες. Κάθε φορά κάνουμε δοκιμές, οπότε θεωρώ πως πραγματικά καλλιεργούμε ότι κάνουμε σήμερα, τις βαφές μαλλιών, την περιποίηση της επιδερμίδας και το makeup. Επίσης είναι γεγονός ότι είμαστε ένα παλιό brand που δημιουργήθηκε το 1906. Έχουμε “ζήσει” με τις γυναίκες για πολλά χρόνια, κουλτούρες και στιγμές. Την στιγμή που έκοψαν τα μαλλιά τους, την στιγμή που ξεκίνησαν να εργάζονται, την στιγμή που απέκτησαν τραπεζικό λογαριασμό, την στιγμή που έφευγαν από το σπίτι για ώρες ολόκληρες προκειμένου να εργαστούν. Οπότε έχουμε παρουσία στις ζωές των γυναικών για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που θεωρώ ότι έχουμε μεγάλη εμπειρία στο τι θέλουν.

Ναι, και όπως έχουν δείξει οι ενέργειές σας, υποστηρίζετε την ενδυνάμωσή τους.

Ναι τις υποστηρίζουμε, πρωτίστως με τα προϊόντα μας, δίνοντάς τους αυτοπεποίθηση, γιατί ξέρουμε ότι η ομορφιά είναι δύναμη και δεύτερον με τους στόχους για τους οποίους παλεύουμε, το Stand Up και την αντιμετώπιση της παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους, , τις γυναίκες στον χώρο του cinema στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Καννών, το Le Defile το Le Défilé προάγοντας την συμπερίληψη και διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα – ηλικία, χρώμα, σωματότυπος. Προσπαθούμε να ενισχύσουμε τον ρόλο των γυναικών στην κοινωνία.

Το slogan ‘’Im worth it’’ αποτελεί ένα πολύ δυνατό μήνυμα. Τι σημαίνει αυτό προσωπικά για εσάς;

Σημαίνει το θέλω, γιατί το αξίζω. Σημαίνει ότι αξίζω μία καλή δουλειά, αξίζω να πληρώνομαι όπως το αντρικό φύλο, αξίζω προαγωγή. Γιατί το αξίζω! Ζητάμε ισότητα, γιατί το αξίζουμε.

Τι να περιμένουμε από το brand αναφορικά με την καινοτομία και την επιστημονικότητα για το 2025;

Για το 2025 εργαζόμαστε πάνω σε δύο πολύ σημαντικές επιστημονικές κατευθύνσεις: Η πρώτη αφορά μολυσματικούς παράγοντες. Για λόγους που δεν γνωρίζουμε, πιθανόν μετά την περίοδο του covid-19 υπήρχε έντονη τάση να αυξηθούν στον πληθυσμό. Οπότε έχουμε μεγάλη εμπειρία σε μολυσματικούς παράγοντες και γι’ αυτό λανσάρουμε ένα εξαιρετικά αποδοτικό προϊόν ως λύση, το Growth Booster που παρουσιάζετε στην έκθεση. Επομένως δουλεύουμε πολύ πάνω σε αυτό, αλλά και στην διαχείριση του τόνου της επιδερμίδας και στην προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία και τη χρήση SPF, γιατί αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για το δέρμα. Καθώς και όταν γερνάει η επιδερμίδα – δεν είναι τόσο οι ρυτίδες όσο το γεγονός ότι αλλοιώνεται ο τόνος της επιδερμίδας. Έχεις κηλίδες μετά την εγκυμοσύνη ή/και από την ηλιακή ακτινοβολία και η διαχείριση του τόνου της επιδερμίδας είναι κάτι που δουλεύουμε περισσότερο από 10 χρόνια και μόλις χρησιμοποιήσαμε ένα νέο συστατικό που θα ανακαλύψετε στην σειρά Bright Reveal για την περιποίηση της επιδερμίδας.

Πολύ ενδιαφέρον! Μια τελευταία ερώτηση που αφορά το νέο ντοκιμαντέρ ‘’Im Worth It’’. Τι να προσδοκούμε; Τι θα δούμε;

Την πραγματική ιστορία του ‘’Im Worth It’’ που σκηνοθετήθηκε από τον διπλά βραβευμένο με Oscar σκηνοθέτη Ben Proudfoot. Είναι η αποκλειστική συνέντευξη της εμβληματικής κειμενογράφου Ilon Specht, η οποία εφηύρε το slogan. Χάρη στο εκπληκτικό μοντάζ, το ιστορικό αρχείο της L’Oréal Paris και τη δημιουργική ματιά της ομάδας, βλέπουμε την αληθινή γυναίκα πίσω από το slogan που δημιούργησε πριν από 50 χρόνια, εξηγώντας το γιατί. Αναφέρει ότι ήταν για καιρό στη “σκιά”, και μέσα από αυτή της την ιδέα κατάφερε να αναδειχθεί σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία.

Ανυπομονώ να το παρακολουθήσω! Μετά θα είναι διαθέσιμο στις μικρές οθόνες;

Θα είναι πράγματι διαθέσιμο σε μεγάλη πλατφόρμα, περίπου το Μάρτιο. Θα ενημερωθείτε σύντομα! Θα είναι πολύ εύκολο να το βρει κανείς αρκεί να γράψει L’Oréal Paris.

Τέλεια, εγώ είμαι πολύ τυχερή γιατί θα την δω σήμερα!

Πως λέγεται το ‘’Im Worth It’’ στα ελληνικά;

‘’Γιατί μου Αξίζει’’.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below