Σε μια εποχή που τα μάτια μας αποτελούν το κεντρικό στοιχείο του προσώπου περισσότερο από ποτέ λόγω της συνεχούς χρήσης μάσκας, η απόφαση του οίκου Dior να μας παρουσιάσει ένα καινοτόμο προϊόν ματιών φαίνεται να μην είναι τυχαία. Παρ’ όλα αυτά, στη συνέντευξη Τύπου οι ειδικοί του οίκου μάς ενημέρωσαν ότι η δημιουργία του νέου Capture Totale Super Potent Eye Serum κρύβει πίσω της έρευνα πολλών ετών που σημαίνει πως απλά έτυχε να ολοκληρωθεί τώρα.
«Η διαδικασία επιλογής των καλύτερων συστατικών για μια σύνθεση κρατάει από ένα έως εννιά χρόνια. Εχουμε τους προμηθευτές μας, έχουμε μια τεράστια βάση δεδομένων, αλλά κάθε φορά πρέπει να αξιολογούμε τα συστατικά σε σχέση με το πώς θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε, καθώς και να ψάχνουμε για νέα συστατικά», εξηγεί ο Patrick Choisy, επικεφαλής του Τμήματος Καινοτομίας Φυσικών Υλών και Βιώσιμης Ανάπτυξης της LVMH Recherche.
Η νέα φόρμουλα για τα μάτια Capture Totale Super Potent Eye Serum του Dior στηρίζεται σε μια μοναδική μελέτη των ειδικών του οίκου από την οποία συγκεντρώθηκαν τα εννέα σημάδια που επηρεάζουν τη δύναμη των ματιών σε ένα μοναδικό δείκτη: αυτόν της δύναμης ματιών (ομοιομορφία τόνου δέρματος, φωτεινότητα, ρυτίδες, λεπτές γραμμές, μαύροι κύκλοι, σακούλες κάτω από τα μάτια, όψη πρηξίματος στην περιοχή, χαλάρωση βλεφάρων και τονικότητας.
Ο νέος ορός έχει σύνθεση με 92% συστατικά φυσικής προέλευσης που συνδυάζεται με ένα επαναστατικό απλικατέρ, ικανό να αυξάνει την αποτελεσματικότητά της μέσω του μασάζ. Στην καρδιά της σύνθεσης, η Longoza, ένα φυτό που έχει την ικανότητα να ξαναφυτρώνει στην καμένη ή άγονη γη ξαναγεμίζοντας έναν χώρο και το βιοκυτταρικό σύμπλεγμα του δρα ως κύμα ενέργειας, αναζωογονώντας πλήρως την περιοχή των ματιών.
Ταυτόχρονα, το ενεργό εκχύλισμα σίκαλης τονώνει και συσφίγγει την επιδερμίδα, ενώ το ακετυλιωμένο υαλουρονικό οξύ χάρη στο χαμηλό μοριακό βάρος του διεισδύει ευκολότερα και βαθύτερα, γεμίζοντας το δέρμα από μέσα προς τα έξω. Oι μοναδικές του ιδιότητες μεταμόρφωσης αποκαλύπτουν όλη τη δύναμη των ματιών, σε κάθε ηλικία, σε κάθε γυναίκα.
Και όπως μας είπε ο παγκόσμιος διευθυντής Ερευνας LVMH Recherche, Karl Pays, «όταν σχεδιάζουμε τα προϊόντα μας θέλουμε να απευθύνονται σε όλους, ενώ γνωρίζουμε τη μοναδικότητα της επιδερμίδας του καθενός. Η επιτυχία είναι να γνωρίζεις τις διαφορετικές ανάγκες του δέρματος και να δημιουργείς συνθέσεις που είναι αποτελεσματικές για όλους».