Η Lancaster Monaco είναι το brand που εμπιστευόταν η Πριγκίπισσα Γκρέις Κέλι για τη φροντίδα της επιδερμίδας της. Αυτή και μόνο η πληροφορία αρκεί για να κάνει μία μάρκα ομορφιάς ξεχωριστή. Ειδικά όταν αυτό είναι true story, καθώς η Lancaster Monaco πέρα από τα πιο δημοφιλή και απολαυστικά αντηλιακά που την έχουν κάνει διάσημη, είχε κάποτε δημιουργήσει μία σειρά προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για την Γκρέις Κέλι με τη βασιλική σφραγίδα ότι αποτελεί «επιλεγμένο προμηθευτή προϊόντων ομορφιάς της Πριγκίπισσας του Μονακό». Γι’ αυτό και το παγκόσμιο event φέτος έγινε στο Μονακό, όπου μέχρι και σήμερα βρίσκονται τόσο τα εργαστήρια όσο και το εργοστάσιο της μάρκας. Για το πώς η Lancaster Monaco ξεχωρίζει ακόμη και σήμερα, 70 χρόνια μετά τη γέννησή της, μας μίλησε αποκλειστικά η Λορ Καλβέ. Και η συνέντευξη με τη χαρισματική Γαλλίδα αντιπρόεδρο της μάρκας μου επιβεβαίωσε δύο σκέψεις μου: την αληθινά cool αντιμετώπιση της ομορφιάς από τις Γαλλίδες και την επιστημονική υπεροχή της Lancaster.
Η Lancaster Monaco είναι γνωστή για την κληρονομιά και την τεχνολογική γνώση της ως brand ομορφιάς. Τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει το 2023;
Αυτό που θέλουμε ουσιαστικά είναι να γίνουμε ένα πολύ γνωστό brand περιποίησης της επιδερμίδας από ένα πολύ γνωστό brand αντηλιακών που είμαστε τώρα. Δηλαδή, να μας περιγράφει κάποιος ως ένα skincare brand με μία πολύ καλή σειρά αντηλιακών.
Κάθε χρόνο κυκλοφορούν πολλά νέα προϊόντα με φόρμουλες που υπόσχονται να κάνουν κάτι που καμία άλλη δεν κάνει. Τι μπορούμε να περιμένουμε στο κοντινό μέλλον σε σχέση με τη φροντίδα της επιδερμίδας;
Η Lancaster Monaco σήμερα δουλεύει σε επιστημονικό επίπεδο για να έχει τα καλύτερα συστήματα μεταφοράς των συστατικών. Σκοπός είναι να βρεθούν τα πιο «έξυπνα» συστήματα έτσι ώστε να μεταφέρονται τα κατάλληλα συστατικά στο κατάλληλο σημείο του δέρματος. Εχουμε μάθει από τις έρευνες που κάνουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν υψηλή απόδοση και μέγιστη ανοχή.
Αυτό που έχουμε ανακαλύψει είναι ότι τα συστατικά μπορούν να μεταφερθούν εκεί που πρέπει. Δεν συνδέω την αποτελεσματικότητα των προϊόντων περιποίησης με το πόσο βαθιά εισχωρούν στο δέρμα. Εάν ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου και την προστατεύεις από τον ήλιο, έχεις ήδη κάνει τη δουλειά που χρειάζεσαι ακόμα και σε επίπεδο αντιγήρανσης. Είναι δηλαδή πολύ καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτα γι’ αυτό. Φυσικά όμως ως ένα πολυτελές brand πρέπει να έχουμε και μετρήσιμα αποτελέσματα. Την επόμενη χρονιά έχουμε ένα νέο λανσάρισμα που έχει σημαντική δράση στην ενίσχυση του κολλαγόνου στην επιδερμίδα.
Η βιωσιμότητα είναι ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που μας απασχολούν. Πώς προσεγγίζει η Lancaster Monaco αυτή την παγκόσμια τάση;
Καταρχάς, οι συσκευασίες μας στην αντηλιακή σειρά είναι από 50% ανακυκλώσιμο πλαστικό. Στη συνέχεια έχουμε συμφωνήσει σε μια συνεργασία με το Ιδρυμα «Πρίγκιπας Αλβέρτος Β’» για την προστασία των ωκεανών τόσο σε σχέση με τη συσκευασία όσο και με ένα ποσό που θα δίνεται στο ίδρυμα με την κάθε αγορά αντηλιακού προϊόντος. Κάναμε γυάλινες τις συσκευασίες των προϊόντων skincare. Η σκέψη είναι μειώσουμε όσο περισσότερο γίνεται το πλαστικό σε όλη μας την γκάμα και το αποτύπωμά μας σε διοξείδιο του άνθρακα τόσο στα προϊόντα όσο και στο εργοστάσιό μας.
Οι γυναίκες σήμερα στρέφονται όλο και περισσότερο προς μια πιο φυσική προσέγγιση στον τρόπο που μεγαλώνουν. Προσπαθούν να ενισχύσουν περισσότερο τη φυσική τους ομορφιά παρά να γυρίσουν απεγνωσμένα τον χρόνο πίσω. Συμφωνείτε με αυτό και πώς αντιμετωπίζει η Lancaster Monaco αυτή την τάση;
Πιστεύω ότι έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε. Πρόσφατα αποφασίσαμε να κάνουμε καμπάνιες που να συμπεριλαμβάνουν άνδρες, γυναίκες, μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, με διαφορετικά χρώματα επιδερμίδας, αντί να έχουμε μόνο μία νέα όμορφη κοπέλα. Είναι ένα πρώτο βήμα. Εχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Στον όμιλο Coty (σ.σ.: στον οποίο ανήκει η Lancaster) τρέχει η καμπάνια #undefinebeauty την οποία ξεκίνησε η Sue Y Nabi, η CEO της εταιρείας, σε μια προσπάθεια να αλλάξει ο ορισμός της ομορφιάς στα λεξικά. Γιατί αν κοιτάξετε το λεξικό, η ομορφιά ορίζεται με παραδείγματα που περιλαμβάνουν την ηλικία, το φύλο κ.λπ. Ως μέρος αυτού του ομίλου πιστεύω πως δουλεύουμε σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά έχουμε και άλλα να δώσουμε στις γυναίκες έτσι ώστε οι ίδιες να αγαπήσουν τον εαυτό τους.
Είναι μια καλή αρχή γιατί στο παρελθόν η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς προωθούσαν λάθος πρότυπα. Παρατηρείτε μία αλλαγή σε αυτό, σωστά;
Ναι, ευτυχώς. Είναι κάτι για το οποίο πρέπει όλοι να δουλέψουμε. Και εσείς οι δημοσιογράφοι και εμείς από την πλευρά μας. Ξέρετε, στη Γαλλία είναι όλο και περισσότερα τα brands με μαγιό που έχουν σταματήσει το υπερβολικό ρετούς και δείχνουν τις γυναίκες όπως είναι, με κυτταρίτιδα κ.λπ. Οπως επίσης πιστεύω ότι μειώνεται και το ποσοστό των γυναικών που επιλέγουν επεμβατικές μεθόδους που έχουν αποτέλεσμα τα πολύ έντονα χείλη. Αλλωστε, το να μεγαλώνεις όμορφα έχει να κάνει και με το στυλ, την παιδεία και την αίσθηση του χιούμορ.
Ακόμα κι αν οι γυναίκες το 2023 έχουν αποκτήσει μια καλύτερη θέση στην κοινωνία έχουμε ακόμα πολλά βήματα για να πετύχουμε την ισότητα. Εσείς στην πολυετή επιτυχημένη καριέρα σας βρήκατε πολλά εμπόδια ως γυναίκα;
Στην Coty όχι, άλλωστε πρόκειται για μια εταιρεία με CEO μία τρανς γυναίκα. Σε προηγούμενες εταιρείες ναι, αντιμετώπισα διάφορα προβλήματα. Πιστεύω ότι οι γυναίκες που γίνονται μητέρες βρίσκουν εμπόδια και πολλές φορές δυστυχώς οι ίδιες κάνουν πίσω θεωρώντας πως λόγω υποχρεώσεων δεν μπορούν να αναλάβουν κάποια έξτρα projects. Προσπαθώ να τις κάνω να νιώθουν καλά με το γεγονός ότι χρειάζεται να είναι στο σπίτι περισσότερες ώρες και να μιλούν γι’ αυτό. Ακόμα κι εγώ πολλές φορές λέω πως δεν μπορώ να πάω σε κάποιο επαγγελματικό ταξίδι για προσωπικούς λόγους χωρίς να λέω ότι ο λόγος είναι τα παιδιά μου.
Οι αντηλιακές συνθέσεις της Lancaster Monaco ξεχωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια τόσο για την ποικιλία της γκάμας όσο και τις απολαυστικές υφές και το μοναδικό διακριτικό άρωμά τους.