Πριν από αρκετούς μήνες, σε είχαμε ενημερώσει για την απόφαση που έλαβε η διάσημη τραγουδίστρια να ασχοληθεί με τον κόσμο του beauty και να λανσάρει το δικό της brand.
Ακολουθώντας τα βήματα άλλων γυναικών της showbiz του εξωτερικού, όπως η Kylie Jenner και η Rihanna, η Selena Gomez παρουσίασε επιτέλους χθες τη δική της σειρά μακιγιάζ Rare beauty, ύστερα από δεκάδες teaser videos.
Η σειρά περιλαμβάνει μια ποικιλία από προϊόντα μακιγιάζ όπως κραγιόν, primers, eyeliners, πούδρα, και highlighters σε τεράστια γκάμα αποχρώσεων, που καλύπτουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις κάθε γυναίκας. Επίσης, περιλαμβάνει προϊόντα όπως mists και touch up kits, ενώ για την εφαρμογή του μακιγιάζ, είναι διαθέσιμα σφουγγαράκια αλλά και πινέλα.
«Στόχος του @rarebeauty είναι να σας κάνει να αποδεχτείτε ποιοι είστε και να βρείτε την ομορφιά στις ατέλειές σας», γράφει η ανάρτηση του brand στο Instagram.
Η Selena Gomez αποκάλυψε και τη δημιουργία του Rare Impact Fund, που θα δωρίσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε ιδρύματα ψυχικής υγείας, αφού η ίδια είχε αντιμετωπίσει τέτοια θέματα.