Το πιο ωραίο «φίλτρο» για τις φωτογραφίες σου… είναι η φροντίδα και η αποδοχή του προσώπου σου. Η FREZYDERM, η ελληνική εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στον τομέα της φροντίδας του δέρματος και της ομορφιάς, αποδεικνύει έμπρακτα την παραπάνω φράση μέσα από την καμπάνια #minkrivesai. Με στόχο την ευαισθητοποίηση απέναντι στα συμπτώματα της ακμής και με βασικό όχημα την εναλλακτική σειρά περιποίησης για το λιπαρό με τάση ακμής δέρμα ac-norm, η FREZYDERM καλεί κάθε ενδιαφερόμενο που τον προβληματίζουν οι ατέλειες στο πρόσωπό του να σταματήσει να κρύβεται και να αναδείξει τη μοναδικότητά του.
Θέλοντας να προάγει το μήνυμα «δεν έχεις τίποτα να κρύψεις», η FREZYDERM συνεργάστηκε με έξι αναγνωρίσιμα πρόσωπα ως πρεσβευτές της κεντρικής ιδέας της καμπάνιας. Ευγενία Σαμαρά, Κλέλια Ανδριολάτου, Εύη Δαέλη, Φωτεινή Αριστακεσυάν, Μαρία Παπαγεωργίου και Γιώργος Βαγιάτας, έξι επαγγελματίες με διαφορετικές προσωπικότητες και με το δικό του ξεχωριστό κοινό ο καθένας, αποδέχτηκαν το κάλεσμα της FREZYDERM, προκειμένου να διαδώσουν το πιο ηχηρό μήνυμα: #minkrivesai.
Η ενέργεια #minkrivesai ολοκληρώνεται με ένα ειδικά διαμορφωμένο campaign site στο οποίο ο επισκέπτης μπορεί να ανακαλύψει ιστορίες ανθρώπων που έχουν έρθει αντιμέτωποι με τα συμπτώματα της ακμής, να εμπνευστεί μέσα από αυτές και να συνειδητοποιήσει ότι δεν χρειάζεται να κρύβεται. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτελέσει και ο ίδιος πηγή έμπνευσης και αυτοπεποίθησης για όσους αντιμετωπίζουν συμπτώματα ακμής και νιώθουν άβολα με την εμφάνισή τους.
Επισκέψου το minkrivesai.frezyderm.gr, ανακάλυψε όλα τα μυστικά για την περιποίηση του λιπαρού με τάση ακμής δέρματος και απάντησε στο quiz, για να κερδίσεις μοναδικά δώρα από τη σειράac-norm(ισχύει έως 30/11/2019).