Το όνομά του είναι παγκοσμίως γνωστό. Το μπουκάλι του, ένα απαράμιλλο αριστούργημα. Το Chanel N°5 δημιουργήθηκε το 1921 και είναι το πιο γνωστό άρωμα στον κόσμο. Το νέο επεισόδιο του Inside Chanel αναδεικνύει πάνω από 100 χρόνια διασημότητας.
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1920, η Gabrielle Chanel είχε ήδη καταφέρει να αλλάξει τις απόψεις των ανθρώπων για τη μόδα. Το πρώτο της άρωμα ήταν ακριβώς όπως τα πρωτοποριακά της σχέδια, απλά αλλά καλά μελετημένα. Επαναστατικό στη σύνθεσή του, το N°5 είναι επίσης το πρώτο άρωμα που δημιούργησε μια γυναίκα για γυναίκες.
Είτε πρόκειται για τη Marilyn Monroe που το μετέτρεψε σε μύθο, ομολογώντας ότι φορούσε μόνο αυτό στο κρεβάτι, ή τον Andy Warhol που το σχεδίασε σαν ένα pop art icon, με την πάροδο του χρόνου το N°5 έχει αποκτήσει το στάτους ενός παγκόσμιου πολιτιστικού φαινομένου. Όντας το πρώτο άρωμα που διαφημίστηκε στην τηλεόραση, ενέπνευσε μερικούς από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες – Helmut Newton, Irving Penn, Ridley Scott, Jean-Paul Goude και Baz Luhrmann μεταξύ άλλων – και έγινε ένα οπτικό σύμβολο που δεν έχει χάσει ποτέ επαφή με τη σύγχρονη δημιουργική σκηνή. Καθώς το πιο δημοφιλές άρωμα στον κόσμου όλων των εποχών χρειάζεται επαρκή αναπαράσταση, έχει επιλέξει μούσες που ενσωματώνουν την κομψότητα και την αποπλάνηση χωρίς να υπονομεύουν τη δική τους προσωπικότητα: Η Catherine Deneuve, η Carole Bouquet, η Nicole Kidman ή η Marion Cotillard είναι μεταξύ των πρεσβειρών που, με το πνεύμα και το στιλ τους, εξυμνούν το N°5.
Μέσω της ιστορίας του και της εικόνας του, το N°5 παραμένει ως σκηνικό σε αμέτρητες ιστορίες, ακόμη και τις πιο προσωπικές. Το άρωμα αυτό είναι φτιαγμένο για εκείνους που, όπως η Mademoiselle Chanel, επιλέγουν ποιοι θέλουν να γίνουν και το πραγματοποιούν. Είναι ένα άρωμα που, σαν μία αόρατη πανοπλία, δίνει τη δύναμη να αντιμετωπίσουμε τη ζωή. Με την υποστήριξη των 100 χρόνων από τη δημιουργία του, το N°5 θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά.