Μετά τη λογκο-μανία των 90s και των αρχών του 2000, ο κόσμος της μόδας σταμάτησε να τυπώνει logos πάνω σε ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ και άνοιξε το δρόμο για πιο μίνιμαλ σύνολα. Αυτό μέχρι την τελευταία τριετία, αφού πλέον με μία γρήγορη ματιά στα catwalks και το street style δεν αργείς να συνειδητοποιήσεις πως τα logos έχουν κάνει για τα καλά το comeback τους. Αυτή τη φορά έφτασαν μέχρι και στα νύχια, αν κρίνουμε από το Instagram feed μας που γεμίζει σιγά-σιγά με μανικιούρ διακοσμημένα με logos των οίκων.
Το trend ξεκίνησε ο Marc Jacobs στη φθινοπωρινή του συλλογή για το 2017, στην Εβδομάδα Μόδα της Νέας Υόρκης και από εκεί εξαπλώθηκε παντού, ειδικά στα νύχια των fashionistas που βρήκαν έτσι μία πιο οικονομική πρόσβαση στους αγαπημένους τους οίκους. Μπορεί να μην μπορούμε όλες να αποκτήσουμε εκείνα τα Gucci ψηλοτάκουνα με τις πέρλες, αλλά σίγουρα μπορούμε να βάψουμε τα νύχια μας να μοιάζουν σαν και αυτά. ? ?