Ένα από τα μεγαλύτερα makeup trends που μας συστήθηκαν μέσα από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, στην οποία οι διασημότεροι οίκοι υψηλής ραπτικής παρουσίασαν τις συλλογές και τις τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2020, ήταν το «Euphoria Effect».
Πρωταγωνιστικό ρόλο είχε η εκδοχή που εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν οι makeup artists, για λογαριασμό της επίδειξης του οίκου Anna Sui spring 2020. Λευκά eyeliners εφαρμόστηκαν επάνω σε σκιές ματιών σε κίτρινο και ροζ χρώμα, δίνοντας μια αίσθηση ελευθερίας και παιχνιδιού, στο μακιγιάζ των ματιών.
Το συγκεκριμένο look θύμιζε πολύ την αιθέρια αισθητική που έχει υιοθετήσει η makeup artist – beauty & special effects epxert, Doniella Davy, για τους ρόλους των πρωταγωνιστών της αμερικανικής δραματικής τηλεοπτικής σειράς, Euphoria.
Ένα μακιγιάζ ματιών που ενθαρρύνει το «do –it – yourself» και γίνεται αγαπητό από ολοένα και περισσότερα cool girls, όπως η 15χρονη ηθοποιός, Millie Bobby Brown, που ξεχώρισε μέσα από τον ρόλο της ως «Eleven», το κορίτσι με τις υπερφυσικές δυνάμεις που μεγαλώνει χωρίς γονείς και οικογένεια, στη σειρά Stranger Things του Netflix.
Η ανερχόμενη σταρ παραδίδει με αυτόν τον τρόπο για άλλη μια φορά μαθήματα στιλ, υιοθετώντας το «Euphoria Effect» μακιγιάζ και αυτό αποκαλύφθηκε από το team που επιμελείται το look της στη σειρά που συμμετέχει, όταν δημοσίευσαν μια φωτογραφία από τα backstage των γυρισμάτων.
Συγκεκριμένα, η makeup artist, Kelsey Deenihan, αποφάσισε να δημιοργήσει ένα graphic eye look , με λεπτές σε έντονα χρώματα γύρω από τα εκφραστικά μάτια της ηθοποιού, που την έκανε να μοιάζει πολύ με τον ρόλο της Jules από τη σειρά Euphoria, την οποία υποδύεται η Hunter Schafer.
Το υπόλοιπο μακιγιάζ στο πρόσωπο της Brown ήταν απλό, σχεδόν φυσικό, καθώς τα μάτια της έκαναν το statement στη φωτογραφία. Η makeup artists, τόνισε τις βλεφαρίδες με μάσκαρα, περιποιήθηκε τα φρύδια της σταρ ώστε αυτά να είναι απλά καλοχτενισμένα και να μοιάζουν φυσικά και πρόσθεσε διάφανο gloss στα χείλη της.
Η Millie Bobby Brown, αν και μόλις 15 ετών, αποτελεί ένα φρέσκο fashion & beauty icon και έχει ήδη κάνει το δικό της beauty εγχείρημα, που ονομάζεται Florence by Mills. Πρόκειται για τη δική της σειρά καλλυντικών, που την καθιστά την πρώτη 15χρονη στον κόσμο που έχει το δικό της brand με προϊόντα ομορφιάς.