Λάνσαρε το δικό της lifestyle brand στις αρχές του μήνα, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό. Η βραβευμένη με Οσκαρ ηθοποιός και σύζυγος του Michael Douglas, Catherine Zeta-Jones, αποφάσισε να μπει πιο δυναμικά στο χώρο της επιχειρηματικότητας, ακολουθώντας το παράδειγμα των συναδέλφων της όπως η Gwyneth Paltrow. Μέσα από ένα post στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανακοίνωσε την κυκλοφορία της δικής της cruelty-free σειράς μακιγιάζ, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του lifestyle brand της με τίτλο “Casa Zeta-Jones”.
Στη φωτογραφία που δημοσίευσε, η 50χρονη σταρ με την καθηλωτική φυσική ομορφιά, ποζάρει κρατώντας στα χέρια της τρία πολυτελή προϊόντα της σειράς: μια μάσκαρα και δύο eyeliners.
«Σκοπός του Casa Zeta-Jones είναι να δημιουργήσει ένα σύμπαν από προϊόντα που αποπνέουν την ίδια αίσθηση: αβίαστη κομψότητα» είναι το μήνυμα της λεζάντας της φωτογραφίας.
Η καλαισθησία και ο luxury μινιμαλισμός είναι συνώνυμα των συσκευασιών της συλλογής, αποκαλύπτοντας την θηλυκή φινέτσα που κρύβουν μέσα τους. Η ίδια η Catherine Zeta-Jones μέσα από αυτή την σειρά θέλησε να μοιραστεί μερικά από τα μυστικά ομορφιάς της, δίνοντας σε κάθε γυναίκα την δυνατότητα να αποκτήσει βλέμμα που κόβει την ανάσα, με μερικά μόνο προϊόντα καλλωπισμού.