Η Marion Cotillard επιλέχθηκε από τον οίκο Chanel να είναι το νέο πρόσωπο για το iconic άρωμα Chanel No5. H διάσημη ηθοποιός πρόκειται να διαδεχθεί τη “θέση” της  Nicole Kidman, Catherine Deneuve και Audrey Tautou ακόμη και του Brad Pitt, με μία καμπάνια που θα υμνεί τη θηλυκότητα και τη σέξι ύπαρξη.

Έχουν περάσει σχεδόν 100 χρόνια από τότε που η Gabrielle Chanel δημιούργησε το συγκεκριμένο άρωμα με το όνομα N ° 5. Έγινε iconic, γιατί απενοχοποιήθηκε το σέξι στοιχείο στη γυναικεία παρουσία, έχοντας ως στόχο να γιορτάσει την απελευθερωμένη θηλυκότητα της δεκαετίας του ’20.

Το 2020, η Marion Cotillard έχει την τιμή να ενσωματώσει αυτή τη “συνταγή” σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια με όπλο τη φυσική της γαλλική ομορφιά.

Στα 44 της χρόνια, είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός, που έπαιξε στην οθόνη Edith Piaf στο La Môme, γίνεται το πρόσωπο κάποιου αρώματος. “Η φυσική γαλλική ομορφιά της Marion Cotillard έχει αυτό το ακαταμάχητο “je ne sais quoi”. Αυθεντική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη, η Marion Cotillard μεταφέρει τη μοναδική της εμφάνιση από ταινία σε ταινία, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό πρότυπο για μια ελεύθερη γυναίκα”.

Το Chanel No5 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη C?CO (@coco__bisuteria) στις

Ήταν 1921, όταν η γυναίκα, που αποκαλούσαμε Mademoiselle Chanel, ζήτησε από τον Ernest Beaux, αρωματοποιό του ρωσικού δικαστηρίου, να δημιουργήσει “ένα γυναικείο άρωμα με άρωμα γυναίκας”. Τότε ο δημιουργός του προσέφερε πολλές μυρωδιές. Η Gabrielle Chanel επιλέγει το δείγμα N ° 5 και διατηρεί το όνομα. Το 1954, η Marilyn Monroe ομολόγησε ότι φορούσε μόνο μερικές σταγόνες του N ° 5 στον ύπνο, δίνοντάς έτσι την ιδιότητα τού πιο εμβληματικού αρώματος.

Τώρα η Marion Cotillard συνεχίζει να γράφει την ιστορία του αρώματος!

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below