Η Victoria Beckham αξίζει την προσοχή μας για πολλούς λόγους. Πρώτα από όλα, είναι μια από τις πιο αγαπημένες σταρς της μουσικής βιομηχανίας. Είναι όμως και μια επιτυχημένη σχεδιάστρια μόδας που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει μέσα από τις πολύ κομψές δημιουργίες της, ενώ τον τελευταίο χρόνο αποφάσισε να μας κάνει άλλη μια ευχάριστη έκπληξη και να ασχοληθεί με το χώρο της ομορφιάς, λανσάροντας τη δική της σειρά ομορφιάς «Victoria Beckham Beauty».
Πώς όμως κατορθώνει έχοντας αμέτρητες προσωπικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις να διατηρείται τόσο νέα και λαμπερή και η επιδερμίδα της να μοιάζει αλαβάστρινη;
Η απάντηση είναι πως η προσέγγιση της διάσημης σταρ απέναντι στο χρόνο και τα σημάδια του είναι πολύ πιο ουσιαστική και ολιστική από ότι φαντάζεσαι. Η Victoria Beckham σίγουρα χρησιμοποιεί τα κατάλληλα προϊόντα και επενδύει στην περιποίηση προσώπου που γίνεται από ειδικούς, όμως έκανε μια αλλαγή στο διατροφολόγιό της όταν διάβασε πως το μυστικό για μια φωτεινή επιδερμίδα χωρίς σημάδια γήρανσης, κρύβεται στην κατανάλωση μιας ακριβής ποσότητας καλών λιπαρών.
«Τρώω τρία ή τέσσερα αβοκάντο τη μέρα», είπε σε συνέντευξή της στην Telegraph.
Το αβοκάντο θεωρείται ένα από τα superfoods των τελευταίων χρόνων. Είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες Κ, C και Ε, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, κάλλιο και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που είναι ωφέλιμα και ιδιαίτερα ευεργετικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την υγιή όψη της επιδερμίδας.
Υποστηρίζεται, ότι η κατανάλωσή τους κρατά ενυδατωμένη την επιδερμίδα και την κάνει πιο ανθεκτική, συμβάλλει στην αναπαραγωγή των κυττάρων και στην ανάπτυξη των ιστών, ενώ η βιταμίνη E λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό και προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες που προκαλεί γήρανση.
Η Victoria Beckham λέει όμως ότι «σημασία δεν έχει να θέλεις να δείχνεις νεότερη» , άποψη που συμβαδίζει με το μήνυμα #notperfect το οποίο αποτελεί τη βάση της ιδεολογίας του beauty brands της, «Victoria Beckham Beauty».
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου του beauty brand της είχε μάλιστα τονίσει, ότι δεν πρόκειται να λανσάρει προϊόντα που να υποστηρίζουν ότι θα εξαφανίζουν τις ρυτίδες, γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Αντιθέτως ενθαρρύνει τις γυναίκες να γιορτάζουμε το ποιες είμαστε και να είμαστε η καλύτερη, η πιο δυναμική εκδοχή του εαυτού μας.