Το καλλιτεχνικό δίδυμο Viktor & Rolf αποκαλύπτει την ολοκαίνουργια καμπάνια για το εμβληματικό τους άρωμα, το Flowerbomb. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας: η Anya Taylor-Joy, ως παγκόσμια πρέσβειρα της οικογένειας αρωμάτων Flowerbomb.
Από το 2005, το Flowerbomb, η οσφρητική αφθονία λουλουδιών, έχει τη δύναμη να κάνει τα πάντα πιο θετικά. Μια ωδή στη θηλυκότητα που έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει το αρνητικό σε θετικό, το Flowerbomb ανατρέπει τα παραδοσιακά στερεότυπα ενός αρώματος και αποτελεί μια εμπειρία.
Φορώντας μια custom Haute Couture δημιουργία που σχεδιάστηκε από τους Horsting και Snoeren και είναι εμπνευσμένη από τη Cutting Edge Couture συλλογή των Viktor & Rolf, η ηθοποιός μεταμορφώνεται σαγηνευτικά από μια γυναίκα στη θεά των λουλουδιών, με το άνοιγμα του μπουκαλιού Flowerbomb, για να αποκαλύψει ότι όλα είναι δυνατά. Εικαστικά δημιουργήθηκε από τον Inez Van Lamsweerd & Vinoodh Matadin – φωτογράφοι, σκηνοθέτες, φίλοι και συνεργάτες των Viktor & Rolf. Η εικόνα κατατάσσει την αρχική καμπάνια του Flowerbomb – απροσδόκητη, αιθέρια και μυστηριώδη – ενσωματώνοντας την ουσία της πρόθεσης του Flowerbomb: τη δύναμη να μετατρέψει οτιδήποτε σε κάτι θετικό – ένα νέο είδος της δύναμης των λουλουδιών.
“Έχουμε μια μακροχρόνια αγάπη και σύνδεση με το Flowerbomb, το πρώτο μας άρωμα. Το να βλέπουμε το Flowerbomb να συνεχίζει να ανθίζει με το πέρασμα του χρόνου είναι πραγματικά ένα αφιέρωμα στη πίστη μας στην αισιοδοξία και τη μεταμόρφωση – το να μοιραζόμαστε αυτό το μήνυμα και να το παρακολουθούμε να εξαπλώνεται, μας φέρνει τόσο μεγάλη χαρά. Η Anya ταιριάζει απόλυτα με το όραμά μας καθώς είναι τόσο παθιασμένη με την τέχνης της. Ενσαρκώνει τέλεια το μήνυμα που θέλουμε να μοιραστούμε – είναι αισθησιακή, μυστηριώδης και δυναμική ταυτόχρονα. Η Anya αντανακλά την αποφασισμένη, ειλικρινή και συνειδητοποιημένη γυναίκα άψογα. Εξακολουθεί να εξελίσσεται και να μεταμορφώνεται στους ρόλους της και στη ζωή της», δήλωσε οι Horsting και Snoeren.
Η Anya Taylor-Joy εμφανίστηκε την πρώτη φορά αισθησιακά και προκλητικά στην καμπάνια του Flowerbomb Midnight που αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του 2019. Σήμερα, με την νέα καμπάνια Flowerbomb, δείχνει την μοναδική πολύπλευρη εικόνα της, ενσαρκώνοντας το universal πνεύμα των αρωμάτων Flowerbomb.
Δημιουργία του διάσημου cast των θρυλικών αρωματοποιών Domitille Michalon-Bertier, Carlos Benaïm και Olivier Polge, οι διαχρονικές λουλουδάτες, gourmand νότες του Flowerbomb παραμένουν η υπογραφή του αρώματος με τις νότες του σαμπάκ γιασεμιού, της freesias, της ορχιδέας cattleya και των τριαντάφυλλων centifolia να δημιουργούν την πιο εθιστική ανθοδέσμη που την συμπληρώνουν το τολμηρό πατσουλί και η γλυκιά Βανίλια. Το μπουκάλι σε σχήμα διαμαντένιαςχειροβομβίδας φέρει τη μαύρη σφραγίδα των Viktor & Rolf και την εντυπωσιακή κορδέλα.