Zeropoint: Ανακαλύπτουμε μαζί τη νέα τάση, να ζούμε τα όνειρά μας χωρίς συμβιβασμούς
Έρχεται μια καινούρια καμπάνια γεμάτη εκπλήξεις. Είναι αφιερωμένη στη γενιά του σήμερα η οποία, για να εκπληρώσει τα «θέλω» της, δεν στριμώχνεται σε καλούπια αλλά αναλαμβάνει, χωρίς δισταγμό, πολλαπλούς ρόλους.
Όταν σας ρωτούν «πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;», μήπως η απάντησή σας δεν είναι μονολεκτική; Μήπως δηλώνετε, για παράδειγμα, και αθλήτρια και Instagramer, και επιχειρηματίας και συγγραφέας, και εκπαιδευτικός και καλλιτέχνης; Τότε, ακόμα και αν δεν το γνωρίζετε, ακολουθείτε μια νέα τάση, που θέλει τη γενιά του σήμερα να ζει σύμφωνα με τα «θέλω» της χωρίς να διστάζει να αναλάβει πολλαπλούς ρόλους, ακόμα και φαινομενικά αντιφατικούς μεταξύ τους. Να αρνείται να μπει σε καλούπια.
Σε αυτήν είναι αφιερωμένη η νέα καμπάνια Zeropoint, η οποία εστιάζει στο σημείο όπου συναντιούνται όλες οι αντίθετεςδυνάμεις και όλα τα αντίθετα πράγματα που αν τα συνδυάσουμε, βρίσκουμε την απόλυτη ισορροπία. Στο «σημείο μηδέν» όλοι οι κανόνες καταρρέουν και ο μοναδικός που ισχύει είναι εκείνος της διαφορετικότητας, όχι μόνο μέσα στην κοινωνία αλλά και μέσα σε κάθε μέλος της ξεχωριστά.
Στο «σημείο μηδέν» όλοι οι κανόνες καταρρέουν και ο μοναδικός που ισχύει είναι εκείνος της διαφορετικότητας, όχι μόνο μέσα στην κοινωνία αλλά και μέσα σε κάθε μέλος της ξεχωριστά.
Μια νέα τάση θέλει τη γενιά του σήμερα να ζει σύμφωνα με τα «θέλω» της χωρίς να διστάζει να αναλάβει πολλαπλούς ρόλους, ακόμα και φαινομενικά αντιφατικούς μεταξύ τους. Photo by Keenan Constanceon Unsplash
Όσοι συνδυάζουν διαφορετικές ιδιότητες αποκαλούνται slashers. Τον όρο εισήγαγε το 2007 ο συγγραφέας Marci Alboher, εμπνευσμένος από το σημείο στίξης «/» (στα αγγλικά «slash») που συνδέει διαφορετικούς επιθετικούς προσδιορισμούς του ίδιου προσώπου (π.χ., δημοσιογράφος/υπεύθυνος επικοινωνίας, ακαδημαϊκός/συγγραφέας, καθηγητής/εικαστικός). Η Zeropoint έρχεται γεμάτη εκπλήξεις, για να μας φέρει σε επαφή με πρόσωπα και ιστορίες από αυτή την ποικιλόμορφη και συναρπαστική γενιά. Για περισσότερες λεπτομέρειες μείνετε συντονισμένοι στη σελίδα της καμπάνιας και στο Marie Claire.