Η Άσια Αρτζέντο καταγγέλλει ότι ο παραγωγός της βίασε όταν ήταν 21 ετών – Δεκατρείς γυναίκες έχουν αποκαλύψει μέχρι στιγμής ανάλογες εμπειρίες, μεταξύ των οποίων η Μίρα Σορβίνο και η Ροζάνα Αρκέτ
Διαστάσεις «μεγατόνων» λαμβάνει πλέον το σκάνδαλο που αφορά την συστηματική σεξουαλική παρενόχληση στις οποία υπέβαλε τις νεαρές ηθοποιούς που είχαν τη ατυχία να συνεργαστούν μαζί τους ο ισχυρός άνδρας των οσκαρικών παραγωγών, Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν.
Μετά τις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που αποκαλύφθηκαν σε έρευνα της εφημερίδας New York Times, ολοένα και περισσότερες μαρτυρίες έρχονται στο φως από τρανταχτά ονόματα του Χόλιγουντ, που καταγγέλλουν ανάλογες εμπειρίες με εκείνες της ‘Ασλεϊ Τζαντ και Ρόουζ Μακ Γκόουαν.
Σάλο έχουν προκαλέσει τις τελευταίες ώρες οι αποκαλύψεις της Αντζελίνα Τζολί και της Γκουίνεθ Πάλτροου που όπως φαίνεται είχαν πέσει κι αυτές θύματα του Γουάινσταϊν στο ξεκίνημα της καριέρας τους, αλλά και η μαρτυρία της Άσια Αρτζέντο, που είπε στην εφημερίδα New Yorker ότι ο παραγωγός την βίασε σε ένα ξενοδοχείο, κατά τη διάρκεια ενός πάρτι της Miramax το 1997.
Όπως καταγγέλλει η Άσια Αρτζέντο, κόρη του διάσημου σκηνοθέτη ταινιών τρόμου Ντάριο Αρτζέντο, ο βιασμός της έλαβε χώρα στο Hotel Du Cap-Eden-Roc, κατά τη διάρκεια ενός πάρτι όπου είχε παρευρεθεί η 21χρονη τότε ηθοποιός.
Ειδικότερα, ο Γουάινσταϊν φέρεται να την οδήγησε σε ένα άδειο δωμάτιο και εκεί να της ζήτησε να του κάνει μασάζ. Παρά την αρχική της άρνηση ο παραγωγός επέμεινε και η νεαρή κοπέλα δέχτηκε απρόθυμα να του κάνει τη χάρη. Στη συνέχεια, ωστόσο, εκείνος την ακινητοποίησε και της έκανε στοματικό σεξ παρά τη θέλησή της, και παρά τις συνεχείς εκκλήσεις της να σταματήσει.
«Ήταν πολύ μεγαλόσωμος, δεν μπορούσα να τον σπρώξω από πάνω μου. Ήταν ένας εφιάλτης», λέει η 41χρονη σήμερα ηθοποιός.
Τρία χρόνια μετά, η Αρτζέντο γύρισε μια δική της ταινία, με τίτλο «Scarlet Diva», στην οποία συμπεριλαμβανόταν μια σκηνή πανομοιότυπη με εκείνη του βιασμού του. Σε αυτήν, μια νεαρή ηθοποιός, την οποία υποδύεται η ίδια η Αρτζέντο, στριμώχνεται από έναν παραγωγό σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά. «Στην ταινία που έγραψα εγώ, καταφέρνω να ξεφύγω», εξηγεί η ηθοποιός.