Τον τελευταίο έναν χρόνο, ζούμε σαν σε όνειρο. Σε ένα κακό όνειρο, έναν εφιάλτη που δεν έχει τέλος. Που θέλεις να ξυπνήσεις και δεν μπορείς. Η πανδημία εξακολουθεί να υπάρχει, με lockdowns, κλειστά καταστήματα και ανεπιθύμητες μεταλλάξεις. Μήνες μετά, αχνοφαίνεται ένα φως στο τούνελ, αλλά χρειάζεται να ανέβουμε στην κορυφή του βουνού για να απολαύσουμε τη θέα, οπότε έχουμε ανηφόρα ακόμα μπροστά μας.
Εμείς οι άνθρωποι, από τη φύση μας, αργά ή γρήγορα καταφέρνουμε να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα και καταστάσεις. Μάθαμε να ζούμε και να επιβιώνουμε στο σπίτι 24 ώρες το 24ωρο, συνηθίσαμε τη μάσκα στο πρόσωπο μας, αλλά ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι από όλα, που ναι, αυτό δεν χωνεύεται με τίποτα, είναι το social distancing. Δεν κυλάει στο αίμα του ανθρώπου η κοινωνική αποστασιοποίηση. Θέλει το άγγιγμα, τη σφιχτή αγκαλιά, να νιώσει το άλλον.
Αυτό το social distancing από την άλλη, που θα παραμείνει για καιρό στη ζωή μας, έχει “εμπνεύσει” και για ευφυέστατα projects, όπως το νέο εγχείρημα του μουσείου Madame Tussauds.
Αυτή τη στιγμή στη Νέα Υόρκη λειτουργεί το εξωτερικό τμήμα των εστιατορίων, ωστόσο πλέον στο εσωτερικό θα επιτρέπεται έως και το 35% της χωρητικότητας. Το μουσείο Madame Tussauds προχώρησε σε μια πολύ όμορφη κίνηση, βοηθώντας το διάσημο και πολυτελές εστιατόριο Peter Luger Steak House, να κρατήσει το social distancing και να αποτελέσει ένα ασφαλές μέρος για όλους. Συγκεκριμένα, πρόσθεσε κέρινα ομοιώματα διασήμωνν και τους μεταμόρφωσε σε “πελάτες”.
Φαντάσου τον εαυτό σου, να απολαμβάνεις το φαγητό ή το ποτό δίπλα στην Audrey Hepburn ή τον ηθοποιό Jimmy Fallon; Κάπως έτσι το social distancing αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον στην έξοδο.