Αφού επιβιβαστείτε σε μια πτήση και καθίσετε στη θέση σας, αν κάποιος άλλος επιβάτης σας ζητήσει να μετακινηθείτε, τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ άβολα,
Υπάρχει μεγάλη συζήτηση σχετικά με το αν πρέπει να συμφωνήσετε να αλλάξετε θέση – ή όχι.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι όσοι έχουν μικρά παιδιά θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα και να κάθονται μαζί – ανεξάρτητα από το αν έχουν προπληρώσει για τις θέσεις αυτές.
Ενώ άλλοι λένε πως το γεγονός ότι ταξιδεύετε μόνοι σας δεν πρέπει να σημαίνει ότι είστε αναγκασμένοι να μετακινηθείτε για να εξυπηρετήσετε άλλους. Τώρα, όμως, μια αεροσυνοδός αποκάλυψε πώς αντιμετωπίζει τους επιβάτες που αρνούνται να αλλάξουν θέσεις.
Διαβάστε ποιο είναι το ρούχο που δεν πρέπει να φοράτε στο αεροπλάνο, εδώ.
Η Mitra Amirzadeh, αεροσυνοδός με έδρα το Ορλάντο, είπε στη Wall Street Journal ότι θα εμπλακεί σε διαμάχες για την αλλαγή θέσης μόνο όταν σε αυτές εμπλέκεται κάποιο παιδί.
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί την παρατηρητικότητά της για να «διαβάσει το δωμάτιο» και να διαπιστώσει αν κάποιος είναι πιθανό να αλλάξει θέση. Εάν όχι, ακολουθεί μια πιο ξεκάθαρη προσέγγιση.
«Τους ρωτάω ευθέως αν θα αναλάβουν εκείνοι τη φροντίδα του παιδιού. “Θα το προσέχετε εσείς, έτσι; Διότι τότε θα χρειαστείτε το σνακ του, τις ζωγραφιές και τα παιχνίδια του”, λέω. Συνήθως, αλλάζουν γνώμη και παραχωρούν τη θέση τους και πρέπει να παραδεχτώ ότι οι επιβάτες που αρνούνται να δώσουν το κάθισμά τους σε μια οικογένεια δεν θα έπρεπε να συγχύζονται, διότι η θέση τους δόθηκε τυχαία. Αν ήθελαν να έχουν συγκεκριμένη θέση, θα την είχαν επιλεξει».
Η αντίθετη άποψη για την αλλαγή θέσεων στα αεροπλάνα
Από την άλλη η Jackie Vernon-Thompson, ειδικός σε θέματα ορθής και ευγενικής συμπεριφοράς το να ζητάτε από τους άλλους να αλλάξουν θέσεις είναι ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά λάθη.
«Δεν μπορείτε να περιμένετε λογικά από κάποιον που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου να μεταβεί στο πίσω μέρος ή σε μια “υποβαθμισμένη” περιοχή του αεροπλάνου,
Σε μια σειρά, δεν μπορείτε να του ζητήσετε να καθίσει στη δική σας κεντρική θέση, ενώ καθόταν στον διάδρομο ή στο παράθυρο – πρέπει να πάρει ισοδύναμο με αυτό που έχει αγοράσει. Εάν η θέση που του προσφέρετε είναι πολύ μακριά από εκεί που κάθεται ή είναι χειρότερη, μείνετε εκεί που είστε. Είναι παράλογο να το ζητάτε αλλαγή».