Ο Mae Karwowski είναι Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της εταιρείας Obvious.ly, μιας εταιρείας που συνεργάζεται με influncers και διάσημα brands όπως η Coca-Cola, η Uniqlo και η Saks Fifth Avenue. Με απλά λόγια, τα brands ασχολούνται με τους influencers για να κερδίσουν χρήματα και να αποκτήσουν δωρεάν πελάτες σε αντάλλαγμα με την απόσπαση ορισμένων προϊόντων. Αλλά δεν χρειάζεται να έχετε αρκετούς followers για να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στις εταιρείες – στην πραγματικότητα, λέει, η Obvious.ly συνεργάζεται με influencers με λιγότερους από 10K οπαδούς όλη την ώρα.
1. Οι αναρτήσεις σας δεν χρειάζεται να είναι αρκετά δημοφιλείς.
Πολλοί επιτυχημένοι influencers έχουν μια πολύ επιτηδευμένη αισθητική Instagram και το περιεχόμενο τους φαίνεται ωμό, όχι απαραίτητα όμορφο και καλαίσθητο. “Μερικοί άνθρωποι έχουν αυτήν την άυλη ποιότητα που αντηχεί. Δεν είναι σαν εμάς, ως πρακτορείο, μια μηχανή που μπορεί να μεταμορφώσει τους ανθρώπους σε αστέρια”, λέει ο Karwowski.
2. Μην εστιάζετε τόσο πολύ στον αριθμό των ακολούθων σας. Τα σχόλια είναι σημαντικά.
Όταν κοιτάζουμε τους influencers με τους οποίους θέλουμε να συνεργαστούμε, δεν θέλουμε μόνο έναν τόνο οπαδών. Εξετάζουμε επίσης τι συμβαίνει στα σχόλια. Και αυτό ξεπερνά τους αριθμούς, ή “τα ποσοστά συμμετοχής” στη βιομηχανική γλώσσα. Εξετάζουμε τι λένε πραγματικά οι άνθρωποι. Έχουν συνομιλίες για το περιεχόμενο – όπως, “Ω Θεέ μου, μου αρέσει και αυτό το εστιατόριο! Παραγγείλετε το κοτόπουλο! “- ή είναι μόνο ένα δισεκατομμύριο emojis; Οι followers φαίνεται πραγματικά να ενδιαφέρονται για τις ιδιαιτερότητες του που δημοσιεύετε; Αυτό σας κάνει πιο ελκυστικό για τα brands, επειδή δείχνει ότι οι followers σας δίνουν ιδιαίτερη προσοχή.
3. Βρείτε τους ανθρώπους σας. Όσο πιο εξειδικευμένοι και πιο περίεργοι, τόσο το καλύτερο.
Πριν από μερικά χρόνια ήταν ακριβώς όπως: “Δώστε μου το πρόσωπο με το μεγαλύτερο κοινό. Δεν με νοιάζει αν όλοι οι followers του ζουν στην Ασία και είμαι έμπορος λιανικής πώλησης με έδρα τη Νέα Υόρκη. “Οι εταιρείες ξόδευαν πολλά χρήματα και ήταν εντελώς λάθος γι ‘αυτούς. Τώρα έχουμε καλύτερους αλγόριθμους που βοηθούν τις εταιρείες να είναι περισσότερο στοχοθετημένες και συγκεκριμένες και αλλάζει αυτό που ψάχνουν. Κατασκευάσαμε τεχνολογία που εξετάζει το κοινό των επιρροών και μπορεί να πει τα δημογραφικά στοιχεία των οπαδών τους.
4. Συνεργασίες με άλλους inflencers, όπως εσείς.
Συχνά συμβαίνει με, επί παραδείγματι, τους influencers της μόδας, διότι πάντα συναντούνται σε ίδιες εκδηλώσεις. Εάν τραβήξετε μια φωτογραφία με άλλους τρεις influencers και στη συνέχεια τους αναφέρετε, μπορείτε να κερδίσετε περισσότερους ακόλουθους από αυτούς.
5. Βοηθά να είσαι “διαφορετικό” είδος influencer; Για παράδειγμα να έχεις μεγαλύτερη ηλικία από τις συνηθισμένες που βλέπουμε στα social media;
Κατά ειρωνικό τρόπο, εξακολουθεί να υπάρχει ένα χάσμα μισθών μεταξύ των δύο φύλων με τους παράγοντες που επηρεάζουν, αλλά επειδή υπάρχουν πολύ λιγότερες αρσενικές επιρροές από ό, τι οι γυναίκες που επηρεάζουν. Έτσι οι άνδρες – ειδικά οι πολύ “ανδροπρεπείς” είναι πιο απαιτητικοί επειδή είναι σπάνιοι. Το ίδιο συμβαίνει με τους παλαιότερους influencers. Πολλές μεγαλύτερες γυναίκες είναι πραγματικά δημοφιλείς στο Instagram, και αυτό είναι σίγουρα μια τάση. Αν είσαι νεαρή γυναίκα που προσπαθεί να έχει επιρροή στη μόδα, πρόκειται να είναι μια ανησυχητική μάχη επειδή ο χώρος είναι τόσο κορεσμένος. Αλλά αν δημιουργήσετε περιεχόμενο για πράγματα όπως η προσωπική χρηματοδότηση, θα είστε σε μεγάλη ζήτηση επειδή υπάρχουν λιγότεροι άνθρωποι που το κάνουν αυτό. Θέλετε να ψάξετε τρύπες στην αγορά.
6. Προετοιμαστείτε για να αφιερώσετε πολύ χρόνο και να είστε ευέλικτοι.
Επειδή είναι αρκετά καινούρια δουλειά πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να αφιερώσετε αρκετό χρόνο και να είστε συνεπής. Αλλά το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται κανείς άλλος να το κάνει. Οι περισσότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τους τους λογαριασμούς των 75K ακόλουθων δεν έχουν καν στελέχη ή προσωπικό – δεν χρειάζεστε πραγματικά μια ομάδα μέχρι να αρχίσετε να παίρνετε μεγάλα συμβόλαια.