Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζει μία γυναίκα μετά τη γέννα θεωρήθηκε τόσο ωμή ώστε να μην προβληθεί ως διαφήμιση στα φετινά Oscars.
Το εν λόγω βίντεο δείχνει μία κουρασμένη και απεριποίητη μαμά που ξυπνά μέσα στη νύχτα με το μωρό της να κλαίει και πασχίζει να σηκωθεί από το κρεβάτι της για να πάει να κάνει την ανάγκη της. Πρόκειται για μία διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom που παράγει προϊόντα για την προσωπική περιποίηση των γυναικών μετά τον τοκετό. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ABC επικαλούμενο το «πρωτόκολλο» της Ακαδημίας Κινηματογράφου εν τέλει δε μετέδωσε τη διαφήμιση με το επιχείρημα ότι είναι «υπερβολικά ωμή, με μερικό γυμνό και επιδεικνύει προϊόντα».
Μάλιστα, εκπρόσωπος του δικτύου επεσήμανε στο CNN ότι δεν έχουν σκοπό να σχολιάσουν την πολιτική που ακολουθείται αναφορικά με τις διαφημίσεις, αν και από ό,τι έγινε γνωστό είχαν ζητήσει από την εταιρεία να κάνει κάποιες αλλαγές στο βίντεο μία εβδομάδα πριν από την τελετή απονομής – όταν κατατέθηκε δηλαδή η διαφήμιση. Μάταια βέβαια, διότι οι αλλαγές δεν έγιναν δεκτές.
Από την πλευρά της η Frida Mom αποφάσισε να ανεβάσει το επίμαχο βίντεο στο YouTube συνοδευόμενο από ένα μήνυμα που εξηγεί ότι δεν είναι πολιτικού, βίαιου ή σεξουαλικού περιεχομένου: «Είναι απλά μια νέα μαμά, στο σπίτι με το μωρό της και το νέο σώμα της, για πρώτη φορά. Και αναρωτιόμαστε γιατί οι νέες μαμάδες αισθάνονται απροετοίμαστες», γράφει η λεζάντα.