Φλαμίνγκο, μονόκεροι, κύκνοι, παπάκια, κομμάτι πίτσας, φέτα καρπούζι, cupcakes. Ξεχάστε τα βαρετά φουσκωτά στρώματα θαλάσσης. Το καλοκαίρι του 2017 αν δεν ποστάρεις φωτογραφία σε πισίνα με φουσκωτό κύκνο δεν παίρνεις καρδούλες. Η τάση που έκανε μόδα η Τέιλορ Σουίφτ εξαπλώθηκε σαν μολυσματικός ιός που κόλλησε όλους τους επώνυμους στα social media.
Φυσικά πρόκειται για μια τάση που έγινε μόδα στους κύκλους των τόσο πλουσίων που 100 ευρώ για ένα φουσκωτό πισίνας ισοδυναμεί με τον δικό σου freddo espresso macchiato. Πριν μερικά χρόνια η υψηλή κοινωνία στα Χάμπτονς, το καλοκαιρινό θέρετρο των πλουσίων της Νέας Υόρκης, το μέρος όπου οι παραλίες είναι χειρότερες από εκείνες του Σκαραμαγκά σκέφτηκαν να γεμίσουν τις πισίνες τους με φουσκωτά παιχνίδια. Κάθε μητέρα που σέβεται τον personal shopper/ trainer/assistant έκανε ένα παιδικό πάρτι σε πισίνα τίγκα στα φουσκωτά. Εννοείται ότι οι επώνυμοι πήραν την τάση και την έκαναν μόδα. Ο έρωτας της Τέιλορ Σουίφτ και του Κάλβιν Χάρις γνώρισε μεγάλες δόξες στα insta (πάνω από ένα εκατομμύριο καρδούλες σε μια μέρα) χάρη στη φωτογραφία τους πάνω σε ένα floatie. H Google επιβεβαίωσε ότι μετά την φωτογραφία του τότε ζευγαριού πληκτρολογούσαν όλοι “swan pool toy”. Ένα χρόνο μετά, το 2016 σύμφωνα με τα Google Trends οι αναζητήσεις για “pool float” σημείωσαν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση.
Εταιρίες όπως η Swimline που ξεκίνησε την τρέλα στα Χάμπτονς δεν πίστευαν τα νούμερα των πωλήσεων. Έσπαγαν τα τηλέφωνα μεγάλα καταστήματα όπως τα Urban Outfitters κάνοντας παραγγελίες. Στο Λος Άντζελες η εταιρεία Funboy εκμεταλλεύτηκε την τάση και ξεκίνησε να μοσχοπουλάει luxury inflatable pool floats. Μαύρους κύκνους, άσπρους και κύκνους ζωγραφισμένους από καλλιτέχνες σε περιορισμένο αριθμό στα 118 δολάρια. Απέκτησε παραπάνω από 72 χιλιάδες followers στο Instagram και συνεχίζει με νέα σειρά φουσκωτών. Μια απλή αναζήτηση του #pool ‘η του #flamingofloat” στο Instagram θα επιβεβαιώσει την μόδα των floaties. Η Swimline Corp ξεκίνησε την ιδέα της να μετατρέψει τις πισίνες σε τεράστιες μπανιέρες το 2006 αλλά χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να πιάσει η ιδέα τους. Το πρώτο φουσκωτό παιχνίδι τους ήταν ένα τεράστιο παπάκι. Φέτος η γνωστή ελληνική εταιρεία Sun of a Beach ξεκίνησε μέσω του eshop της να πουλάει inflatables που έγιναν sold out σε χρόνο ρεκόρ.
Από τη Μπέλα Χαντίντ μέχρι τον Τζον Στάμος στο Caochella όλοι οι διάσημοι έχουν ανεβάσει φωτογραφία με φλαμίνγκο στο Instagram. H Ρις Γουίδερσπουν αγαπά τα πιο οικονομικά (γύρω στα είκοσι δολάρια) #donutfloat. Ο Τζάστιν Μπίμπερ προτιμά να αράζει πάνω σε φουσκωτά κομμάτια πίτσας. Η Ριάνα πόσταρε από τα Τερκς και Κέικος πάνω σε κύκνο όπως άλλωστε και οι αδελφές Καρντάσιαν.