Όλοι έχουμε τουλάχιστον μία δυσάρεστη εμπειρία να αφηγηθούμε από ξενοδοχεία της κολάσεως: Από δωμάτια με ανεξήγητους λεκέδες, ποντίκια ή κατσαρίδες, από φώτα που τρεμοπαίζουν στους διαδρόμους σαν να είναι σκηνικό ταινίας τρόμου, από πρωινά γεύματα που μας έφεραν κοντά στη δηλητηρίαση ή από αγενείς υπαλλήλους που κατάφεραν με τη συμπεριφορά τους να μας χαλάσουν ένα ταξίδι που σχεδιάζαμε για καιρό. Αλλά υπάρχουν ακόμα και χειρότερα σενάρια: fake κρατήσεων, που απλά μας έφαγαν χρήματα γιατί μπορεί, φτάνοντας στον προορισμό μας, να διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο, ίσως ούτε καν ξενοδοχείο.

Τουλάχιστον καθώς έχουμε στη διάθεσή μας όλο και περισσότερα διαδικτυακά εργαλεία, με φωτογραφίες, περιγραφές του χώρου και, κυρίως, αξιολογήσεις και κριτικές, μπορούμε να προστατευτούμε από μια τουλάχιστον άστοχη επιλογή ξενοδοχείου. Αυτά είναι, σύμφωνα με τη Washington Post, τα red flags που μας προειδοποιούν να μην πατήσουμε ποτέ το κουμπί «κράτηση»:

1. Προβληματική ιστοσελίδα ξενοδοχείου: Προτού κάνετε οποιαδήποτε κράτηση επισκεφτείτε την και ελέγξτε την ονομασία της, το όνομα του ξενοδοχείου, τις φωτογραφίες αλλά και τα κείμενά της. Για παράδειγμα, κείμενα που έχουν μπει στην αυτόματη μετάφραση ή μη ρεαλιστικές φωτογραφίες, που φαίνεται να προέρχονται από πρακτορεία τύπου Shutterstock ή να έχουν περάσει από επεξεργασία με προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης, δείχνουν ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά με την εικόνα της επιχείρησης.

2. Υπερβολικά πολλές κακές κριτικές: Μία ή δύο κριτικές ανάμεσα σε εκατό δεν σημαίνουν απαραίτητα κάτι – υπάρχουν πάντα οι ένοικοι που έχουν διαφορετικές προσδοκίες από τις δικές μας και, κυρίως, από ό,τι υπόσχεται ένα ξενοδοχείο. Αλλά όταν οι κακές κριτικές είναι πάρα πολλές, πολύ κακές και, ακόμα περισσότερο, όταν οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου απαντούν με άσχημο τρόπο, π.χ. γίνονται αγενείς ή ειρωνικοί, τότε είναι καλό να συνεχίσουμε τη αναζήτησή μας αλλού.

3. Προσφορές υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές: Αν η διαμονή σε μια περιοχή αρχίζει από 80 ευρώ τη βραδιά και βρείτε ένα ξενοδοχείο με 40, τσεκάρετε τα ψιλά γράμματα: για παράδειγμα, μήπως έχει έξτρα χρεώσεις για υπηρεσίες που ίσως δεν έχετε φανταστεί, από το πρωινό μέχρι το wifi, χρήζει άμεσης ανακαίνισης ή βρίσκεται σε κάποια γειτονιά υψηλής εγκληματικότητας.

4. Αγενής συμπεριφορά υπαλλήλων στο τηλέφωνο: Καλό είναι να προηγηθεί μια τηλεφωνική επικοινωνία, όπου όχι μόνο μπορείτε να διαπραγματευτείτε καλύτερη τιμή κράτησης αλλά και να βολιδοσκοπήσετε το κλίμα στο κατάλυμα. Αν για παράδειγμα αντιμετωπίσετε αγενή ή αντιεπαγγελματικά σχόλια, ξανασκεφτείτε το.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below