Τους πρωταγωνιστές της πολύ επιτυχημένης σειράς “Sex Education” επέλεξε η σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney ως ambassadors για την νέα της καμπάνια κατά του καρκίνου του μαστού.

Τις προηγούμενες χρονιές, η σχεδιάστρια είχε συνεργαστεί με celebrities όπως οι Alicia Keys, Kate Moss, Cara Delevingne και Sofia Vergara, για τον ίδιο σκοπό. Η 50χρονη Stella McCartney είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς το 1998 έχασε τη μητέρα της από καρκίνο του μαστού, ενώ αυτή είναι η έβδομη χρονιά που λανσάρει ρούχα για την ενημέρωση για την ασθένεια.

Φέτος, σχεδίασε ένα limited edition t-shirt, το οποίο είναι διακοσμημένο με το slogan της καμπάνιας “Toilet, Teeth, Tits” ή “The Triple T” όπως γράφεται για συντομία. Μέρος των εσόδων από την αγορά του εν λόγω t-shirt θα δοθούν για τις έρευνες που αφορούν τον καρκίνο του μαστού, ενώ κάθε μία πώληση θα ισοδυναμεί με την προσφορά ενός ειδικού σουτιέν που φορούν οι γυναίκες που κάνουν μαστεκτομή (μπορείτε να το βρείτε εδώ).

Στην καμπάνια που προάγει τη σπουδαιότητα που έχει η πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, συμμετέχουν έξι πρωταγωνιστές της σειράς και συγκεκριμένα οι Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular και Simone Ashley.  Το slogan της καμπάνιας είναι το “Toilet, Teeth, Tits” και το μήνυμα που περνά είναι πως στην ρουτίνα «τουαλέτα, πλύσιμο δοντιών» πρέπει να προστεθεί και ο έλεγχος του στήθους, δηλαδή, κάθε γυναίκα να ελέγχει το στήθος της ακριβώς όπως πλένει και τα δόντια της.

Στο video η σχεδιάστρια – που δημιούργησε το 2018 το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stella McCartney Cares Foundation – έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και υποδύεται την Ella Allets, μία γοητευτική καθηγήτρια σεξουαλικής αγωγής, η οποία είναι περιτριγυρισμένη από φρούτα που θυμίζουν το σχήμα του μαστού και προσπαθεί να εξηγήσει στους μαθητές της τη σπουδαιότητα της πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού.

Δείτε το video:

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below