Το 1985 η Madonna έκανε το πρώτο της ταξίδι στην Ιαπωνία. Μόλις είχε κυκλοφορήσει το 2o της άλμπουμ «Like a Virgin» (1984) με συμπαραγωγό της τον Nile Rodgers και έφτασε ως το Τόκιο για την προώθησή του. Οι φανς της 62χρονης σήμερα τραγουδίστριας γνωρίζουν πολύ καλά ότι εκείνη η περίοδος της ζωής της μπορεί να χαρακτηρισθεί ορόσημο για τη μετέπειτα καριέρα της και μουσικά, αλλά και στυλιστικά, καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα trends των ’80s. Σ᾽εκείνη λοιπόν την περίοδο, ο Kenji Wakasugi κλήθηκε να τη φωτογραφίσει για λογαριασμό του Playboy. O φωτογράφος από την Οζάκα είχε στη διάθεσή του 45 ολόκληρα λεπτά σε ένα κενό στούντιο, όπου έστησε ένα ροζ καναπέ καλυμμένο από πλαστικό για να κάνει τα «μαγικά» του με μοντέλο το ανερχόμενο είδωλο. Δεν υπήρχαν στυλίστες, ούτε οργανωμένη ομάδα. Η Madonna έφτασε στο χώρο με τα δικά της ρούχα και όπως ανακαλεί στη μνήμη του ο Wakasugi, η ενέργεια και το μπρίο της ήταν τόσο ώστε να γεμίσει το άδειο δωμάτιο. «Η Madonna ήταν πολύ χαμηλών τόνων, είχε πολύ καλούς τρόπους και έμοιαζε ταυτόχρονα πολύ δυναμική. Λάτρεψα το χαμόγελό της», είπε.
View this post on Instagram
Η εν λόγω «ιστορική» πια φωτογράφιση κυκλοφορεί μέσω ενός συλλεκτικού βιβλίου που τιτλοφορείται Adore. Μέσα σε αυτό υπάρχουν αδημοσίευτες λήψεις της Madonna, όπως και διάφορες αξιόλογες εικόνες που τράβηξε με την κάμερά του ο Wakasugi τη δεκαετία του ᾽80. Σε αυτές πρωταγωνιστούν φώτα neon στους δρόμους, φλοράλ μοτίβα και στιγμιότυπα που αποδεικνύουν ότι ο Wakasugi λάτρευε να απαθανατίζει το κοινό σημείο μεταξύ πολιτισμού, κουλτούρας και φύσης. Κάτι αντίστοιχο είχε προσπαθήσει να κάνει και με την ποπ σταρ, ήθελε να αποτυπώσει στο φιλμ την προσωπικότητά της όσο πιο φυσικά γινόταν και το κατάφερε. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, δεν ήταν κάτι δύσκολο· εκείνη ήταν κάτι παραπάνω από άνετη μπροστά στην κάμερα και παρότι δεν αντάλλαξαν παρά μόνο λίγες λέξεις για να την ενθαρρύνει, ο αυθορμητισμός και η ενεργητικότητά της του είπαν όλα όσα χρειαζόταν να γνωρίζει εξαρχής.