Μια σπάνια διεθνής αναγνώριση κατέκτησε το ανέβασμα του έργου «The Cenci Family» σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη και σενάριο της ίδιας και του Άρη Ασπρούλη, στο θέατρο The Tank, στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, με την ευγενική υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια.
Στην ιστοσελίδα για το θέατρο Broadway World, που μετρά έξι εκατομμύρια ενεργούς επισκέπτες μηνιαίως, ο Peter Danish το χαρακτήρισε «εκθαμβωτικό» . Όπως έγραψε, μεταξύ άλλων, ο Αμερικανός κριτικός και συγγραφέας: «Οι Έλληνες σεναριογράφοι παρουσίασαν μια φρέσκια προσέγγιση στον κλασικό θρύλο, που έχει εμπνεύσει δεκάδες εκδοχές μέσα στους αιώνες, από ονόματα όπως οι Alexander Dumas, Stendahl, Percy Shelley, μια όπερα του Ginastera, ακόμα και ένα δράμα του Alfred Nobel (ευρύτερα γνωστού για τα διάσημα βραβεία που απονέμονται στο όνομά του)».
«Η Νέα Υόρκη φιλοξενεί πάνω από εκατό θεατρικές παραστάσεις διαφορετικών ειδών καθημερινά και δεν είναι καθόλου εύκολο το να δημιουργήσεις μια πραγματικά ξεχωριστή, καθηλωτική παραγωγή, αλλά εδώ έχουμε ακριβώς μια τέτοια» συμπληρώνει.
Διθυραμβικές είναι και οι κριτικές του για τις ερμηνείες των Θάνου Κονιάρη, Κωνσταντίνα Τάκαλου και Ιφιγένειας Καραμήτρου: «Το εξαιρετικό καστ των τριών ηθοποιών απεικόνισε αμέτρητους χαρακτήρες επί σκηνής χωρίς να διακρίνεται η παραμικρή ραφή ή προσπάθεια».
«Η Ανδρεάδη έχει χτίσει ένα μοναδικό, πρωτότυπο σύστημα σκηνοθεσίας, που είναι ταυτόχρονα όμορφο και αποκαλυπτικό» γράφει σε ένα άλλο σημείο ο κριτικός, ο οποίος καταλήγει πως «αυτό είναι το πρωτοποριακό θέατρο της υψηλότερης κατηγορίας».
«Η Ανδρεάδη έχει χτίσει ένα μοναδικό, πρωτότυπο σύστημα σκηνοθεσίας, που είναι ταυτόχρονα όμορφο και αποκαλυπτικό».
Το ίδιο άρθρο εξηγεί ότι η συγκεκριμένη εκδοχή είναι εμπνευσμένη από τον Αντονέν Αρτώ. Είναι η πέμπτη παραγωγή που φέρνει η Ιόλη Ανδρεάδη στο The Tank Theater τα τελευταία πέντε χρόνια. (2019: «Ίων» του Ευριπίδη, 2022: «Φιλική Εταιρεία, Η Αδελφότητα πίσω από την Επανάσταση», 2023: «Αρτώ / Βαν Γκογκ» και «Κόκκαλο»).
Το έργο ανέβηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα, στην Ελλάδα, ως μέρος της θεατρικής σεζόν 2015-2016 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Η Ιόλη Ανδρεάδη, σε πρόσφατη συνέντευξή της στο Marie Claire, είχε πει: «Είναι μια εποχή που το θέατρο ταξιδεύει, παραστάσεις ταξιδεύουν, έργα ταξιδεύουν, συντελεστές ταξιδεύουν. Γίνονται διεθνείς συνέργειες. Το σύγχρονο ελληνικό θέατρο μπορεί να γίνει, και είναι, διεθνές. Αυτό που χρειάζεται άμεσα είναι μια πολιτιστική πολιτική, από θεσμούς, ιδιώτες και πολιτεία, η οποία να ενισχύσει σταθερά τη στήριξη της εξωστρέφειας των Ελλήνων δημιουργών στις σκηνές του εξωτερικού».