Το Goop.com, το αμφιλεγόμενο site ευεξίας της Γκουίνεθ Πάλτροου, έρχεται στο Netflix με τη μορφή μιας σειράς ντοκιμαντέρ. Η συγκεκριμένη σειρά έχει ξεσηκώσει έντονες συζητήσεις για τις αμφιλεγόμενες «θεραπείες» που προβάλλει, σύμφωνα με την Guardian. Πρόκειται για έναν κύκλο 30λεπτών επεισοδίων, στη διάρκεια των οποίων η Πάλτροου και η συνεργάτιδά της στο Goop Elise Loehnen θα φιλοξενήσουν ειδικούς που άπτονται των θεμάτων του Goop.com.
Η Πάλτροου και η Loehnen έχουν ήδη παρουσιάσει μια σειρά ραδιοφωνικών εκπομπών με διάσημες καλεσμένες όπως η Όπρα Γουίνφρεϊ και εκατοντάδες χιλιάδες ακροατές την εβδομάδα.
Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε μεταξύ άλλων ειδικούς, γιατρούς, ερευνητές και εκπροσώπους εναλλακτικών θεραπειών να ασχολούνται με θέματα που αφορούν στη σωματική και πνευματική υγεία. Ουσιαστικά πρόκειται δηλαδή για την συνέχεια των επιτυχημένων podcasts των χιλιάδων ακροατών που πλέον θα μεταφερθούν στην υπηρεσία streaming.Το brand Goop, που έχει εμπνεύσει εξίσου την αγάπη και το μίσος στο κοινό, έχει σήμερα αξία που εκτιμάται στα 250 εκατομμύρια δολάρια και η Πάλτροου κινείται προφανώς στα ίχνη της Μαρί Κόντο, της διάσημης πλέον Γιαπωνέζας ειδικού στην οργάνωση χώρου.
Η Λόνεν ανέφερε σχετικά στο Variety: «Συζητούσαμε για το ζήτημα της πλατφόρμας και το πού βρίσκεται το κοινό μας. Βλέπουν Netflix. Κάποια από τα πιο μεγάλα, στρατηγικής σημασίας θέματα που θέλουμε να εκθέσουμε απαιτούν τηλεοπτικό μπάτζετ. Προφανώς, δεν υπάρχει καλύτερος συνεργάτης.»
Θυμίζουμε ότι το Goop αρχικά στήθηκε ως newsletter της Πάλτροου με ολιστικές συμβουλές -συχνά εντελώς απρόσιτες για τον μέσο πολίτη- που όμως κατάφερε να «χτίσει» το όνομα και την αξία του που σήμερα έχει.