Η ιστορικότητα ενός brand όπως αυτό των πολυκαταστημάτων notos, η κληρονομιά που έχουν δημιουργήσει εδώ και δύο δεκαετίες στο retail εμπόριο και η επιρροή τους στην ελληνική αγορά συνδυάζονται με την καινοτομία, την ανανέωση εταιρικής ταυτότητας και της επικοινωνίας τους, για να εγκαινιάσουν τη νέα εποχή notos και μία νέα, αναβαθμισμένη εμπειρία shopping.
H μαργαρίτα – logo των πολυκαταστημάτων notos συνεχίζει να ανθίζει, αυτή τη φορά έχοντας αποτυπωθεί σε διάφορες γωνιές των κτηρίων, θυμίζοντας στον επισκέπτη την αφοσίωση του brand στην κάλυψη κάθε είδους αναγκών του εδώ και πολλά χρόνια. Όποιος περάσει τις πόρτες των καταστημάτων notos ξέρει ότι βρίσκεται σε ένα μέρος ταυτόχρονα οικείο και διαφορετικό από ό,τι πριν. Ένα μέρος όπου η εξυπηρέτηση είναι προτεραιότητα, η ποιότητα των προϊόντων δεδομένη και η ποικιλία αξεπέραστη. Το ίδιο συμβαίνει, φυσικά, και με το ηλεκτρονικό κατάστημα notos, που έχει ανανεωθεί με τον ίδιο τρόπο, προσφέροντας στον επισκέπτη μία εύκολη, γρήγορη και απολαυστική εμπειρία online αγορών.
Η σύγχρονη εικόνα των πολυκαταστημάτων, με τα έντονα χρώματα και τα διακριτά σχήματα των εικαστικών που δημιουργήθηκαν για τη συνολική ανανέωσή τους, είναι θελκτική για όποιον αγαπάει την αναζήτηση του ρούχου και του αξεσουάρ σε ένα χώρο άνετο, ευχάριστο και πολυτελή, που διατηρεί ταυτόχρονα τις όμορφες αναμνήσεις του παρελθόντος.
Στον νέο κατάλογο brands των notos συγκαταλέγονται τα Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi Milano, Hugo, Profuomo, Patrizia Pepe, Twinset, Bash, IRO, La Fee Maraboutee, BCBG, KARL Lagerfeld jeans και πολλά ακόμα.
Εταιρείες όπως οι Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nauticα, αλλά και ελληνικά brands όπως τα Bella P. Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas, KOORELOO και πολλά ακόμη βρίσκονται μέσα στα πολυκαταστήματα notos για να ικανοποιήσουν το γούστο και τις προτιμήσεις κάθε επισκέπτη.
Στο επίκεντρο του brand notos παραμένει ο καταναλωτής: Η δυναμική του αγκαλιάζει το πιστό του κοινό και του προσφέρει νέα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως το πρόγραμμα επιβράβευσης notosmore. Μία ακόμα σημαντική προσθήκη στην εταιρική ταυτότητα των πολυκαταστημάτων notos είναι η νέα φιγούρα το noti, To noti είναι η genderless φιγούρα των πολυκαταστημάτων που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και φύλα και είναι χαρά του να τους εξυπηρετήσει, ό,τι πρεσβεύει δηλαδή ο notos όλα αυτά τα χρόνια.
Η αρμονία είναι βασικό συστατικό της εμπειρίας που προσφέρουν τα πολυκαταστήματα notos. Ο επισκέπτης τους αισθάνεται την ανανέωση, αξιοποιεί κάθε στοιχείο της μέσα από το shopping, εμπνέεται από τη σύγχρονη εικόνα των πολυκαταστημάτων και στο τέλος της ημέρας είναι απόλυτα ικανοποιημένος από το ταξίδι του στη μόδα, την ομορφιά, τη διακόσμηση, αλλά και τον ίδιο το χώρο των πολυκαταστημάτων.