Το στολίδι στον κόλπο της Μιράμπελου διάλεξε η MGallery ως πρώτο προορισμό της σε ελληνικό νησί. Το NIKO Seaside Resort – MGallery στον Άγιο Νικόλαο, είναι ένα φαντασμαγορικό adults-only πολυτελές ξενοδοχείο που εξασφαλίζει μια εμπειρία φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών με κυρίαρχο το στοιχείο της Τέχνης. Το κτήριο στο κατώφλι της θάλασσας ξεχωρίζει για την αρμονική αρχιτεκτονική, τη λιτή διακόσμηση και τους λουσμένους στο φως χώρους που φιλοξενούν με την ίδια αγάπη τη γαστρονομία και την Τέχνη.
Στη διάθεση των επισκεπτών βρίσκονται 141 δωμάτια και σουίτες (όνειρο οι ιδιωτικές plunge pools στα μπαλκόνια),
τα εστιατόρια Mira και Ariagne και τα pool bar μπαρ Théa και Éther, όλα με εκθαμβωτική θέα στον κόλπο της Μιραμπέλου.
Το …στρατηγικής σημασίας location του ξενοδοχείου το καθιστά ιδανικό ορμητήριο για να εξερευνήσει κανείς τις ομορφιές του συγκεκριμένου νομού της Κρήτης που φημίζεται για τις παραλίες του. Με κληρονομιά την ιδιαίτερη παράδοση και τον χαρακτήρα της Κρήτης, το NIKO Seaside Resort – MGallery επαναπροσδιορίζει την έννοια της ζεστής φιλοξενίας σε έναν από τους πιο γοητευτικούς προορισμούς της Ελλάδας.
Στα εγκαίνια του NIKO Seaside Resort – MGallery στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, το πρώτο resort του brand σε νησί της Ελλάδας και το δεύτερο ξενοδοχείο ΜGallery που λειτουργεί επί ελληνικού εδάφους, παραβρέθηκαν η Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe, ο Xavier Grange, Senior Vice President, Head of Development Accor Southern Europe, ο Πολ Γομόπουλος, Senior Managing Director της Hines Greece και οι Γιάννης και Τίνα Δασκαλαντωνάκη, της Y&T Daskalantonakis Knossian Group. To εντυπωσιακό adults-only resort, που συμπλήρωσε μόλις τους τέσσερις πρώτους μήνες λειτουργίας του, αποτελεί κοινό εγχείρημα της Accor, της Hines Greece, της Henderson Park και του Ομίλου Y&T Daskalantonakis Knossian.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe: “Τα τελευταία δύο χρόνια η Accor έχει διπλασιάσει την παρουσία της στην Ελλάδα. Μέχρι το 2025 σχεδιάζουμε να διπλασιάσουμε και πάλι το αποτύπωμά μας στη χώρα. Eίμαι σίγουρη ότι η βιωσιμότητα είναι μονόδρομος για τη φιλοξενία του Αύριο και αυτό σημαίνει λιγότερος μαζικός τουρισμός, περισσότερο lifestyle, και οι premium και πολυτελείς μονάδες να επενδύσουν και να δεσμευθούν σύμφωνα με τα standards της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG). Όλοι μας εδώ μοιραζόμαστε το πάθος για τη φιλοξενία και το πάθος για την Ελλάδα. Ο πλούτος και η ποικιλομορφία των ελληνικών νησιών είναι ένας μικρός παράδεισος για την Accor. Η ευεξία, η αποτοξίνωση, το να βρίσκεται κανείς σε αρμονία με τη φύση είναι ιδιαίτερα σημαντικά και είναι κάτι που αναζητούν οι επισκέπτες, ειδικά μετά από την πανδημία”.
Η φιλοσοφία της Accor βασίζεται σε 2 πυλώνες, σύμφωνα με τον Xavier Grange, Senior Vice President, Head of Development Accor Southern Europe: “Ο πρώτος είναι η πολυτέλεια: θέλουμε να αναπτύξουμε περισσότερα πολυτελή και premium lifestyle ξενοδοχεία. Δεύτερον θέλουμε να δώσουμε έμφαση στο τοπικό στοιχείο και να δουλεύουμε με ανθρώπους που ξέρουν την εκάστοτε αγορά καλύτερα από εμάς, μέσα από franchise συμβόλαια με τοπικούς διαχειριστές. Έχουμε εξαιρετικά brands που επιθυμούμε την παρουσία τους σε αυτή την όμορφη χώρα και πιστεύω ότι η Ελλάδα θα είναι μια μοναδική περιοχή για να αναπτύξουμε τη νέα all-inclusive πλατφόρμα μας”.
Η Ηines Greece διαθέτει πλέον επτά ξενοδοχεία στην Ελλάδα, “αλλά το NIKO Seaside Resort είναι πολύ ιδιαίτερο για εμάς, καθώς βρίσκεται στον Άγιο Νικόλαο, στο μέρος όπου ξεκίνησε ο ελληνικός τουρισμός πριν από μερικές δεκαετίες. Μας δόθηκε η ευκαιρία να δώσουμε νέα ζωή σε ένα πολύ κεντρικό, ιστορικό και σημαντικό ξενοδοχείο και αυτό είναι, φυσικά, συνδεδεμένο με την MGallery και ευχαριστούμε την Accor που μας εμπιστεύθηκε με το brand”, είπε χαρακτηριστικά ο Πολ Γομόπουλος, Senior Managing Director της Hines Greece.
Την πολυτέλεια ως λέξη-κλειδί που συνδέει την ΜGallery, την Accor και το NIKO Seaside Resort επεσήμανε ο Γιάννης Δασκαλαντωνάκης του Y&T Daskalantonakis Knossian Group. “Η επένδυση στο resort ήταν μια τολμηρή απόφαση της Hines Greece και του κ. Γομόπουλου καθώς το NIKO Seaside Resort αποτελεί το πρώτο resort hotel στο portfolio της εταιρείας παγκοσμίως. Η Hines παρέδωσε με επιτυχία το έργο εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων, χωρίς να ξεπεραστεί o προϋπολογισμός και σύμφωνα με τα σχέδια της επικεφαλής αρχιτέκτονα της MGallery. Το ξενοδοχείο έχει ήδη αγαπηθεί από τους επισκέπτες και καταγράφει ήδη ποσοστό πληρότητας 90% κάτι που είναι πρωτάκουστο για μια τόσο καινούρια μονάδα. Η Knossian διαχειρίζεται δέκα ξενοδοχεία έχοντας παράδοση στις branded ιδιοκτησίες, κάτι το οποίο θα συνεχίσουμε να κάνουμε όσο απολαμβάνουμε την υποστήριξη από σημαντικά brands”.