Τα social media εξελίσσονται και βγαίνουν εκτός μόδας με ιλιγγιώδη ταχύτητα, έτσι δεν θα ήταν περίεργο, ενώ το Instagram χάνει μέρος της αίγλης και της δημοτικότητάς του, να το περιμένει ήδη ο διάδοχός του στη γωνιά, που κάποιοι λένε ότι είναι το Lemon8.
Η νέα εφαρμογή, που δημιουργήθηκε από την εταιρεία ByteDance, παρακινεί τους χρήστες να μοιραστούν φωτογραφίες και βίντεο σχετικά με τα θέματα που τους ενδιαφέρουν, όπως η μόδα, η ομορφιά, η ευεξία ή το φαγητό. Μόλις μία εβδομάδα μετά το λανσάρισμά της στις ΗΠΑ, έφτασε στο Νο1 του App Store στην κατηγορία των lifestyle εφαρμογών.
Στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα διαθέσιμο, ωστόσο οι influencers που το χρησιμοποιούν το περιγράφουν ως το «παιδί του Instagram και του Pinterest». Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες των New York Times, κάποιοι από αυτούς έλαβαν αμοιβή από την ByteDance για να μοιραστούν περιεχόμενο μέσα από το Lemon8 και να το κάνουν ευρύτερα γνωστό. Μάλιστα η νέα πλατφόρμα μπορεί εύκολα να αξιοποιηθεί εμπορικά, καθώς δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ταγκάρει, για παράδειγμα, το κατάστημα από το οποίο αγόρασε τα ρούχα του, καθώς και την τιμή τους.
Στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα διαθέσιμο, ωστόσο οι influencers που το χρησιμοποιούν το περιγράφουν ως το «παιδί του Instagram και του Pinterest». Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες των New York Times, κάποιοι από αυτούς έλαβαν αμοιβή από την ByteDance για να μοιραστούν περιεχόμενο μέσα από το Lemon8.
Το Instagram ξεκίνησε προωθώντας τον «αυθορμητισμό» της στιγμής, ωστόσο στην πορεία όλοι άρχισαν λίγο πολύ να ανεβάζουν επεξεργασμένες και, συχνά, στημένες λήψεις, με αποτέλεσμα να χάσει αυτό το ατού. Σήμερα λοιπόν αν κάποιος θέλει να αναζητήσει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προωθεί την υψηλή αισθητική χωρίς να πουλάει κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι, δεν έχει παρά να κάνει join στο Lemon8.
Αν μάλιστα κρίνουμε από το κινεζικό «αδερφάκι» του, το Little Red Book, που κατέχει ένα μεγάλο μέρος της διαδικτυακής αγοράς, η πορεία του Lemon8 στη Δύση προβλέπεται ιδιαίτερα κερδοφόρα.