Μια ισπανική τρέλα, που ενθαρρύνει όσους ψάχνουν ταίρι να το αναζητήσουν αναζητούν στα σούπερ μάρκετ χρησιμοποιώντας ως κώδικα τα φρούτα που ψωνίζουν, έχει προκαλέσει χαοτικές σκηνές και οδήγησε ακόμη και στην κλήση της αστυνομίας για την αποκατάσταση της τάξης σε ένα κατάστημα.
Τις τελευταίες ημέρες, πολλές και πολλοί single Ισπανές και Ισπανοί προσελκύονται στα υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona μεταξύ 7μμ-8μμ, καθώς επικρατεί η πεποίθηση ότι μπορούν να ξεκινήσουν ένα ερωτικό ειδύλλιο εκείνη την ώρα, ιδίως αν βάλουν έναν ανανά ανάποδα στο καρότσι με τα ψώνια τους.
Μια κωμική ηθοποιός μοιάζει να προωθεί το φαινόμενο, αφού δημοσίευσε η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok με την ίδια να σπρώχνει ένα καροτσάκι σε ένα κατάστημα Mercadona και να μιλάει για την υποτιθέμενη βιτρίνα.
«Η ώρα για να τα φτιάξεις στο Mercadona είναι από τις 7μμ έως τις 8μμ», είπε η Vivy Lin.
Το βίντεο, που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο, έχει πάνω από 80k likes και έχει προκαλέσει ένα ολόκληρο κύμα από αντιδράσεις. Αναζητήστε το hashtag «#mercadona» στην εφαρμογή, και θα συναντήσετε εκατοντάδες βίντεο με νεαρές και νεαρούς από την Ισπανία να πετούν αστειευόμενοι ανανάδες στα καρότσια τους, αναζητώντας το μοναδικό τους ταίρι. Σχόλια από χρήστες σε όλο τον κόσμο εκφράζουν το ενδιαφέρον τους να κλείσουν πτήσεις στην Ισπανία για να δουν το φαινόμενο με τα μάτια τους και να το δοκιμάσουν για τους ίδιους.
Σε έναν λογαριασμό TikTok με το όνομά της αλυσίδας των σούπερ μάρκετ, ο οποίος, σύμφωνα με το σούπερ μάρκετ, ανήκε σε έναν θαυμαστή, δημοσιεύτηκε η εικόνα ενός ανανά με τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona που περιμένει να βγείτε ραντεβού».
@auroramotos60 #mercadonahoradeligar@mercadona_oficial ♬ sonido original – locurasdelsur
Η «πύλη του ανανά» φέρεται να ολοκληρώνεται με το να σπρώχνεις το καροτσάκι σου στο τμήμα κρασιού του καταστήματος και να ελπίζεις ότι ένα άτομο που βρίσκεις ελκυστικό θα ανταποκριθεί θετικά.
Καθώς η ιστορία έχει γίνει viral, έχει οδηγήσει σε μερικές ασυνήθιστες και μερικές φορές άτακτες εικόνες. Σύμφωνα με το BBC, χρειάστηκε να κληθεί η αστυνομία σε ένα κατάστημα Mercadona στο Μπιλμπάο, αφού επίδοξοι σύντροφοι προκάλεσαν σκηνή.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ φέρεται να μην έχει καμία σχέση με την τάση. Το γερμανικό σούπερ μάρκετ Lidl, ωστόσο, προσπαθεί να μπει στη δράση, προωθώντας μια καμπάνια «La Hora del Amor» (Η ώρα της αγάπης) στην Ισπανία, προτείνοντας στους ανύπαντρους αγοραστές να επισκεφθούν το κατάστημα μεταξύ 6 και 7 μ.μ., επιλέγοντας αντί για ανανά ένα καρπούζι.
@elareevesx Who’s tried this & does it work? 🤣 #mercadona #datingtipsforwomen ♬ original sound – Ela Reeves | Luxury Travel
Όσο για το αν η τεχνική λειτουργεί ή όχι, αυτό είναι ακόμα προς συζήτηση. Ένας χρήστης, για παράδειγμα, αναφέρει ότι έκανε 27 γύρους γύρω στο κατάστημα, φεύγοντας χωρίς, τελικά, ένα πιθανό ίσως. Φυσικά, το να πετύχει απόλυτα μία εκστρατεία που ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν είναι αδύνατο και μπορεί να φαντάζει αθώο, όπως συμβαίνει με το Pineapple-gate Ωστόσο, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι δεν μπορούμε να είμαστε σίγουρες για το πώς ο εικονικός κόσμος ua επηρεάσει την κοινωνική συμπεριφορά και uα αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και αντιδρούν.