“Η Κληρονομιά“, η κωμωδία του Πιερ ντε Μαριβώ, σε μετάφραση Ανδρέα Στάικου και σκηνοθεσία Γιάννη Νταλιάνη, που πρόλαβε πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων να πραγματοποιήσει δύο μόνο παραστάσεις στην Πάνω Σκηνή του “Από Μηχανής Θεάτρου”, επαναλαμβάνεται σε On Demand προβολή ,ύστερα από τη μεγάλη ανταπόκριση του θεατρόφιλου κοινού, την Παρασκευή 26 , το Σάββατο 27, την Κυριακή 28 και τη Δευτέρα 29 Μαρτίου.
“Η απήχηση στο κόσμο και η επιθυμία που εκφράστηκε από πολλούς που δεν πρόλαβαν, να δουν την πρωτότυπη και απολαυστική αυτή κωμωδία του Μαριβώ, μας οδήγησε στην απόφαση, καθώς τα θέατρα παραμένουν ακόμα κλειστά, να επαναλάβουμε την προβολή για τέσσερις συνεχόμενες μέρες. Την πρώτη προβολή την παρακολούθησαν φίλοι του θεάτρου σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στην Σουηδία, την Γερμανία και την Αγγλία, και με τα θερμά μηνύματά τους, μας δίνουν την δύναμη να συνεχίσουμε με όρεξη την δουλειά μας που το τελευταίο διάστημα πλήττεται απ’ όλες τις μεριές”, σημειώνει ο σκηνοθέτης της παράστασης Γιάννης Νταλιάνης.
Ο έρωτας και η πολυπόθητη ένωση παρά τα εμπόδια, που εμείς οι ίδιοι του βάζουμε, στο τέλος θα θριαμβεύσει, διατείνεται ο Μαριβώ μέσα από την παράσταση που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Νταλιάνης και κινηματογράφησε ο Πάτροκλος Σκαφιδάς.
Τους έξι ερωτευμένους-εγκλωβισμένους υποδύονται οι Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Νίκος Νίκας, Μπίλιω Μαρνέλη, Γιώργος Πατεράκης, Παρή Τρίκα και Γιάννης Σοφολόγης. Μαζί τους ένας κόμης και δύο παπαγάλοι! Όλα αυτά στο εξοχικό μιας κόμισσας στα περίχωρα του Παρισιού, που “φώτισε” ο Γιώργος Αγιαννίτης, “διακόσμησε” η Άρτεμις Φλέσσα και “έντυσε” με τις μουσικές του ο Κώστας Λώλος.
Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου είχε μιλήσει στο Marie Claire για την παράσταση λίγες ημέρες πριν την πρεμιέρα της πρώτης On Demand προβολής. Για το αν η εποχή που ζούμε έχει κοινά με την εποχή του έργου, μας είχε πει: “Θα σας απαντήσω με ένα απόσπασμα από το σημείωμα του σκηνοθέτη της παράστασης: “Σε μια εποχή μεγάλης οικονομικής και πολιτικής κρίσης όπως αυτή που περνούσε η Γαλλία στα μέσα του 18ου αιώνα (που οδήγησε τελικά στην γαλλική επανάσταση) και ενώ το τραπεζικό σύστημα είχε καταρρεύσει, δεν είναι τόσο απλό να θυσιάσει κανείς 200 χιλιάδες φράγκα προκειμένου να διατηρήσει εντελώς ακηλίδωτο τον έρωτά του”. Στο τέλος του έργου βέβαια, η ειλικρίνεια και ο έρωτας νικάνε, αλλά πρόκειται για μια νίκη εφήμερη”.
Η ειλικρίνεια και ο έρωτας είναι αυτά που νικάνε και στη ζωή;
Ναι. Ο έρωτας είναι ένα μωρό με φτερά και τόξο και η ειλικρίνεια είναι το παιδί που φώναξε ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός. Έχουν ένα κοινό: την αθωότητα. Γι’ αυτό, όσο κι αν κακοποιηθούν από αυτούς που καπηλεύονται τις λέξεις, πάντα θα νικάνε στο τέλος, και στη ζωή και στη συνείδηση των ανθρώπων.
Στην παράσταση σάς σκηνοθετεί ο Γιάννης Νταλιάνης αλλά έχετε συνεργαστεί και σε παραστάσεις όπου γινόταν το ανάποδο. Είναι πιο δύσκολο το να σας σκηνοθετεί ο σύζυγός σας ή το να τον σκηνοθετείτε εσείς;
Είναι πολύ στρωτές συνεργασίες, σε κάθε περίπτωση, γιατί υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας.