Από τις άτυπες παραδόσεις των Χριστουγέννων αυτή που μας αρέσει περισσότερο είναι οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Πριν από λίγες μέρες απολαύσαμε την συγκινητική καμπάνια της Disney και ανυπομονούσαμε να δούμε τι έχει επιφυλάξει για φέτος η εταιρία John Lewis.

Το διάρκειας δυο λεπτών βίντεο, με τίτλο Give a Little Love, δείχνει πώς μια απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει χαρά σε ανθρώπους που αγωνίζονται σιωπηλά.

Η διαφήμιση αποτελείται από εννέα συνδεόμενα χρονογραφήματα, τα οποία δημιουργήθηκαν από οκτώ διαφορετικούς καλλιτέχνες. Από κλασικά κινούμενα σχέδια έως animation από πλαστελίνη, κάθε σκηνή έχει έναν διαφορετικό τρόπο δημιουργίας.

“Παραλίγο να μην φτιάξουμε διαφήμιση φέτος. Σκεφτόμασταν ότι ίσως είναι καλύτερο να κάνουμε μια ουσιαστική φιλανθρωπική δωρεά”, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του brand, James Morrison.

Παρόλο που η John Lewis έχει σκορπίσει συναισθήματα χαράς και νοσταλγίας επί σειρά ετών με τις διαφημίσεις της. φέτος το κλίμα δεν είναι το ίδιο. Πέρα από την υγειονομική κρίση που έχει επιπτώσεις στην παγκόσμια η οικονομία, η ίδια η εταιρία ανακοίνωσε λίγους μήνες πριν ότι θα πρέπει να διώξει 1500 υπαλλήλους. Ήδη 8 καταστήματα John Lewis έχουν κλείσει καθώς και 4 ηλεκτρονικά Waitrose εξαιτίας της πανδημίας.

Ωστόσο, η εταιρία θεώρησε φτιάχνοντας τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση θα ήταν ένας τρόπος να παρέχει δουλειά στη δημιουργική κοινότητα, η οποία επίσης έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία.

Επίσης, η διαφήμιση στοχεύει στη συγκέντρωση χρημάτων για το Home-Start, το οποίο παρέχει εθελοντές και στήριξη σε οικογένειες με μικρά παιδιά, και το FareShare, το οποίο αναδιανέμει φαγητό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

“Δύο πράγματα μας σταμάτησαν από το να ακυρώσουμε τη διαφήμιση”, υποστηρίζει ο διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών, Peter Cross. “Το πρώτο ήταν ο φόβος να γίνουμε ο Grinch που έκλεψε τα Χριστούγεννα. Δεύτερον, μιλήσαμε με τους δύο φιλανθρωπικούς οργανισμούς που συνεργαζόμαστε και μας είπαν ότι το δώρο της επικοινωνίας είναι καλύτερο από την οικονομική υποστήριξη”.

Αυτό που θέλει να επικοινωνήσει άλλωστε και η διαφήμιση είναι ότι είναι πιο σημαντικό να χαρίζεις λίγη αγάπη από το να χαρίζεις δώρα.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below