Όταν σκεφτόμαστε hackers και ανθρώπους βυθισμένους στα έγκατα της τεχνολογικής εξέλιξης, συνήθως η εικόνα που μας έρχεται στο μυαλό είναι συγκεκριμένη, σίγουρα στερεοτυπική και σε καμία περίπτωση δεν είναι συνδεδεμένη με τον κόσμο της μόδας. Παρά ταύτα, η νέα σειρά-θρίλερ «A Murder at the End of the World» των Brit Marling και Zal Batmanglij, με θέμα μια νεαρή hacker που λύνει μια σειρά από μυστηριώδεις θανάτους στο άκρως απόρρητο καταφύγιο ενός δισεκατομμυριούχου, είναι το αντεπιχείρημα που θα μας κάνει να αναθεωρήσουμε. Η πρωταγωνίστρια ονομάζεται Darby και την υποδύεται η χαρισματική Emma Corrin, την οποία γνωρίσαμε από την ερμηνεία της στο ρόλο της Diana Spencer στην τέταρτη σεζόν του «Τhe Crown». Στο νέο της αυτό ρόλο, είναι αγνώριστη και η εμφανισή της έχει ένα στυλιστικό ενδιαφέρον πρωτόγνωρο σε σχέση με την νέα της αυτή ιδιότητα. Αλλά δεν είναι μόνη της. Συνεργάτις στη οθόνη είναι η Lee, στην οποία έδωσε ζωή η Britt Marling, μία πρώην προγραμματίστρια, της οποίας το στυλ είναι πολύ διαφορετικό από αυτό της Darby, πλην όμως καθόλου λιγότερο ενδιαφέρον.

Όπως διαβάζουμε στο The Cut, η costume designer της σειράς Megan Grey είχε δημιουργήσει μία τεράστια «λίστα έμπνευσης» και έιχε πληθώρα μουσών για να καταλήξει στη ντουλάπα των δύο γυναικών. Tο moodboard της περιελάμβανε την Angelina Jolie στη ταινία Hackers για την Darby ενώ για την Lee, την Patti Smith και την Vivienne Westwood στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ήθελε να υπάρχει πρωτοτυπία. Οι μεμονωμένες φωτογραφικές αναφορές δεν ήταν τα μόνα πράγματα στη λίστα της: Κράτησε επίσης μια παλιά συνέντευξη του John Waters, όπου ο σκηνοθέτης θρηνεί ότι δεν υπάρχει στυλ «hacktivist». Με το Murder at the End of the World , ο Grey οραματίστηκε μια νέα γλώσσα ντυσίματος κατά του κατεστημένου.

IMDb

Παρατηρούμε την Darby σε πληθώρα κόκκινων ρούχων σαν μία μοντέρνα κοκκινοσκουφίτσα που το κάθε της ρούχο είναι στοχευμένη επιλογή. Η Grey τονίζει ότι ήθελε να χρησιμοποιήσει το κόκκινο ως χρώμα που συμβολίζει την δύναμη, όχι την αγάπη ή τον ερωτισμό. Στοιχεία που ολοκλήρωσαν το στυλ προήλθαν από το τμήμα ομορφιάς. Τα περίτεχνα τυχαία τατουάζ και τα σχεδόν αλλόκοτα βαμμένα ροζ μαλλιά της Darby έδωσαν βάθος στην εικόνα του χαρακτηρα. Μία σημαντική πρόκληση ήταν να μην χαθεί ο άβολος παράγοντας που είναι απόλυτα συνυφασμένος με έναν απομονωμένο εσωστρεφή άνθρωπο που βλέπει μόνο μία οθόνη. «Δεν θέλαμε η Darby να είναι εντελώς μοδάτη», λέει ο Grey. Aστειεύτηκε μάλιστα ότι η Emma Corrin την δυσκόλεψε καθώς είναι άνθρωπος που ό,τι και να φορέσει το κάνει να φαίνεται «αβίαστα κουλ». Την λύση της έδωσαν οι πειραγμένες αναλογίες όπως τα λιγο παραπάνω από όσο θα έπρεπε μακριά μανίκια.

Για την Lee, τα πράγματα ήταν πιο απλά. Σκέφτηκε μία διχοτόμηση του χαρακτήρα και την εφάρμοσε στυλιστικά, πλήρως. Αφενός, βλέπουμε την επαναστατική σύζυγο ενός πλούσιου άντρα που φοράει μόνο second hand luxury και αφετέρου μία ήρεμη πρώην προγραμματίστρια που ανθίζει σε απλές μπλουζες με στάμπες.

Σε γενικές γραμμές, η Megan Grey είναι άνθρωπος που χτίζει μία γκαρνταρόμπα με το ένστικτο και όχι με την λογική, όπως άλλωστε και η ίδια παραδέχεται. Πιάνει την κλωστή και την ακολουθεί μέχρι εκει όπου θα την οδηγήσει. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση η κλωστή την οδήγησε σε κάτι συγκλονιστικό.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below