Σε μια διαφορετική συνέντευξη στην Guardian, μέσα από μια σειρά στιγμιοτύπων από τα γυρίσματα της ταινίας «Poor Things», που οδεύει προς τα Όσκαρ με 11 υποψηφιότητες, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε για τη σχέση του με τους υπόλοιπους συντελεστές και λεπτομέρειες από τα παρασκήνια.
Για την Emma Stone, συγκεκριμένα, σχολίασε: «Τη συνάντησα πριν από τα γυρίσματα της “Ευνοούμενης” και ήξερα πολύ σύντομα ότι θα συνεργαζόμουν ξανά μαζί της. Εμπιστευόμαστε απόλυτα ο ένας τον άλλο και επικοινωνούμε ακριβώς αυτό που θέλουμε να πούμε με πολύ λίγες λέξεις. Το “Poor Things” δεν θα ήταν η ταινία που είναι χωρίς την παθιασμένα αφοσιωμένη δουλειά της και ως πρωταγωνίστριας και ως παραγωγού».
Για τα σκηνικά είπε πως «χτίσαμε τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, στη Βουδαπέστη, με τους σκηνογράφους μας, James Price και Shona Heath. Δεν είχαν συνεργαστεί ξανά και σκέφτηκα ότι η αισθητική τους, αρκετά διαφορετική, θα δημιουργούσε κάτι μοναδικό. Τους πήρε 20 εβδομάδες να χτίσουν το σετ της Λισσαβόνας και το έκαναν με σχολαστική λεπτομέρεια. Χρειαζόσουν 45 λεπτά περπάτημα (χαλαρό) για να το διασχίσεις, μέσα από δρομάκια και πλήρως σχηματισμένα κτίρια».
Για τον Mark Ruffalo αποκάλυψε πως «ήταν αρχικά απρόθυμος να αναλάβει τον ρόλο καθώς δεν είχε ξανακάνει τίποτα τέτοιο, αλλά σύντομα ενθουσιάστηκε. Έμαθα ότι σχεδόν πάντα διστάζει να ξεκινήσει μια νέα ταινία. Αλλά ένιωθα, απλά, ότι ήταν ο Duncan μας και δεν ξαφνιάστηκα που αγκάλιασε τον ρόλο. Ήταν ξεκαρδιστικός από την πρώτη ημέρα στις πρόβες». Ενώ για τον άλλο πρωταγωνιστή του, Willem Dafoe, σχολίασε πως «αμέσως κατάλαβε τον χαρακτήρα του. Χρειάζονταν έξι ώρες για να τοποθετηθούν τα προσθετικά, ήταν λοιπόν ο πρώτος που έφτανε στο σετ. Μέρος της γκαρνταρόμπας και της προφοράς του ήταν εμπνευσμένο από τον Alasdair Gray, επομένως ο χαρακτήρας του κλείνει το μάτι στον συγγραφέα του αυθεντικού κειμένου».
Μιλώντας για τον συγγραφέα του μυθιστορήματος στο οποίο βασίστηκε η ταινία, είπε πως «τον γνώρισα το 2012 στη Γλασκώβη να εξασφαλίσω τις ευλογιές του και μια αυθόρμητη ξενάγηση στην πόλη. Η ταινία παραμένει πιστή στην ουσία του βιβλίου, αλλά ο Tony [McNamara, ο σεναριογράφος της] και εγώ θέλαμε την ελευθερία να αλλάξουμε το βιβλίο όσο χρειαζόταν. Η πρώτη και πιο σημαντική απόφασή μας, που διαφοροποιεί το σενάριο από το πρωτογενές υλικό, ήταν να αφηγηθούμε την ιστορία από την πλευρά της Bella. Από εκεί και πέρα, άνοιξε μπροστά μας ο τεράστιος κόσμος της ταινίας».