Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει πως το ένα τρίτο των κοριτσιών αυτοπροσδιορίζονται ως φεμινίστριες.

Σαν πληροφορία αυτή είναι φανταστική, προφανώς. Η καμπάνια είχε ως κεντρικό της πρόσωπο την Έμμα Γουότσον, η οποία ψηφίστηκε μάλιστα και ως η celebrity που εμπνέει περισσότερο, αφήνοντας πίσω της την Αριάνα Γκράντε και την Μπιγιόνσε. Στην έρευνα πήραν μέρος 1,000 έφηβοι και πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Εθνικής Υπηρεσίας του Πολίτη.  Η μελέτη αποκάλυψε πως ο όρος φεμινισμός είναι πιο δημοφιλής στα νεαρά κορίτσια κατά 29% σε σχέση με αυτή του “βιβλιοφάγου” που αγγίζει το 19% , ο όρος sporty (σ.σ αθλητικός τύπος) φτάνει μόλις το 10%.  Το 35 των αγοριών προτιμούν τον όρο “gamers”, το 25% προσδιορίζονται ως “εκλεπτισμένοι” και μόνο το 5% ως φεμινιστές.

Πολλοί εθελοντές που πήραν μέρος αποκάλυψαν πως η πρωταγωνίστρια του Harry Potter ήταν το πρότυπο που τους ενέπνευσε ως role model, μιας και χρησιμοποίησε με σωστό τρόπο τη φήμη της μαχόμενη υπέρ της ισότητας των δύο φύλων.  Η διευθύντρια μάρκετινγκ της εν λόγω υπηρεσίας δήλωσε “Με την γέννηση του ιντερνετικού φεμινισμού και το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των νέων παιδιών για την πολιτική, έχει δημιουργηθεί μια νέα ατζέντα θεμάτων συζήτησης εκεί έξω και η επιρροή που ασκεί η Γουότσον έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Εμπνέει τους νέους ανθρώπους στο να μην βάζουν ποτέ όρια  στις φιλοδοξίες τους και σε όσα θέλουν να κάνουν,φοβούμενοι τις φυλετικές διακρίσεις.

 

Η 27χρονη ηθοποιός έχει ξοδέψει άπειρες εργατοώρες δουλεύοντας πάνω στην καμπάνια της  HeForShe, αποτέλεσμα της συνεργασία της με τα  Ηνωμένα Έθνη  και αφορά στην υπεράσπιση της γυναικείας ισχύς και για την ισότητα των φύλων.Μάλιστα πέρασε πολύ όμορφα μηνύματα και μέσω της ταινίας της Disney στην Πεντάμορφη και το Τέρας, όπου ενσάρκωσε τη Belle. Μιλάμε για ηρωίδα, σωστό πρότυπο για τα κορίτσια, αφού είναι έξυπνη, φεμινίστρια και ανεξάρτητη. Κάτι σαν  δυναμική- παραμυθένια πριγκίπισσα.

https://www.instagram.com/p/BHANwHen3BJ/

 

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below