Μετά την επιτυχημένη διοργάνωση του πρώτου δείπνου των Bold Conversations, η Veuve Clicquot σε συνεργασία με το Marie Claire προχώρησαν στη δεύτερη εξίσου ενδιαφέρουσα συνάντηση στο SAY HOTEL στην Κηφισιά.
Με έναυσμα τη δράση της madame Clicquot, μιας από τις πρώτες επιχειρηματίες στη Γαλλία και τον κόσμο, στόχος των Bold Conversations είναι να αναδειχτεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα και ενδυνάμωση, αλλά και να δοθούν λύσεις ή απαντήσεις που χρειαζόμαστε για να κατακτήσουμε την έμφυλη ισότητα.
Το δεύτερο δείπνο των Bold Conversations στην Ελλάδα είχε ως θέμα τη μόδα και τη σχέση της με τις προκλήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος.
Στη συζήτηση, την οποία συντόνιζε η δημοσιογράφος, συγγραφέας και ιδρύτρια του Women On Top, Στέλλα Κάσδαγλη, συμμετείχαν γυναίκες από τον χώρο της μόδας, του σχεδιασμού ρούχων και κοσμημάτων, δημοσιογράφοι και ακαδημαϊκοί.
Ιλόη Χατζησπυρίδη: «Στη συγκεκριμένη φάση που η οικονομία και η παγκόσμια ειρήνη πλήττονται, δεν υπάρχει ψυχολογία για κατανάλωση και μόδα».
Ανάμεσα στα θέματα τα οποία αναπτύχθηκαν ήταν η επίδραση της μόδας στο κοινωνικό και πολιτικό σκηνικό, η επιρροή της οικονομικής κρίσης στον κόσμο της μόδας, η σύνδεση της βιομηχανίας της μόδας με τη βιωσιμότητα, η θέση της γυναίκας στον κόσμο των fashion brand, αλλά και το πώς η καθεμία και ο καθένας μας μπορεί να καταφέρει τους στόχους του.
Ορσαλία Παρθένη: «Αν κάθε μέρα που πάμε να καταναλώσουμε κάτι το σκεφτούμε δύο φορές, θα κάνουμε τεράστια διαφορά».
Ήταν μια βραδιά συζήτησης για το μέλλον της μόδας, τη θέση της βιομηχανίας στη σημερινή κοινωνία και την ψυχολογία γύρω από τα fashion brands με sustainable χαρακτήρα, με γυναίκες που έχουν αναπτύξει αντίστοιχη δράση και έχουν διαπρέψει στον χώρο τους.
Πολίνα Έλλις: «Ο καθένας πετυχαίνει στον δρόμο του όταν μπορεί να συνδεθεί με το εσωτερικό της ψυχής του και να μην ακούει κανέναν άλλο».
Στο δείπνο παρευρέθησαν οι: Στέλλα Κάσδαγλη, δημοσιογράφος, συγγραφέας και ιδρύτρια του Women On Top, Φιόρη Ζαφειροπούλου, Ακαδημαϊκός – κοινωνική επιχειρηματίας, Ιλόη Χατζησπυρίδη, σχεδιάστρια Maa Boo Swimwear, Εράνθη Καραμαλή, ιδρύτρια Mod, Ορσαλία Παρθένη, ιδιοκτήτρια Parthenis, Irene Mamfredos, founder και creative director Kimale, Βασιλική Ζαφειρία Υψηλάντη, ιδρύτρια Mantility, Κατερίνα Φρέντζου, ιδρύτρια Branding Heritage – δημοσιογράφος, Έλενα Μπαντρά, σχεδιάστρια αξεσουάρ μόδας και Πολίνα Έλλις, σχεδιάστρια κοσμημάτων.
Κατερίνα Φρέντζου: «Εμπνεόμαστε από την ελληνική κληρονομιά και δημιουργούμε σύγχρονα brand».
Περισσότερα για τα Bold Conversations της Veuve Clicquot
Το Bold Conversation by Veuve Clicquot είναι μια εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και την έμφυλη ισότητα, καθώς και λύσεις σε σχετικούς προβληματισμούς.
Στοιχεία εκμαιεύονται και από το Βαρόμετρο της Veuve Clicquot (μια διεθνή δημοσκόπηση του brand, που στόχο έχει να δημιουργήσει έναν χάρτη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, να αναγνωρίσει κοινά στερεότυπα, νοητικά και πρακτικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν και να ξεκινήσει έναν δημόσιο διάλογο).
Κάθε συμμετέχουσα συζητά και αναλύει τις δικές της εμπειρίες συγκρίνοντάς τις με τα ευρήματα του βαρομέτρου και προτείνει ιδέες που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως λύσεις στα ζητήματα που αναλύονται.
H συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο Library Meeting Room, στο lobby του SAY HOTEL, εκεί που η εκλεκτική κομψότητα συναντά τη διακριτική πολυτέλεια. Στη συνέχεια οι καλεσμένες της βραδιάς απόλαυσαν το δείπνο τους με αύρα γαλλικής brasserie και με θέα σε ένα μοναδικό καταπράσινο ιδιωτικό κήπο, στο σοφιστικέ Garden Brasserie. Πρόκειται για ένα από τα καλά κρυμμένα μυστικά της Κηφισιάς, που βρίσκεται στο ισόγειο του SAY HOTEL και που προσφέρει μια ατμόσφαιρα ήρεμη και αναζωογονητική δίπλα στο πολύβουο κέντρο.
Ποια ήταν η Madame Clicquot και ο ρόλος της στη γυναικεία ενδυνάμωση
Η Barbe Clicquot Ponsardin πήρε τα ηνία της επιχείρησης του συζύγου της το 1805, μετά το θάνατό του, και κατάφερε να φέρει μια σειρά από καινοτομίες στον κόσμο της σαμπάνιας και στον επιχειρηματικό κόσμο της Γαλλίας. Νίκησε τα στερεότυπα του φύλου της και κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο «grand dame της σαμπάνιας».
Σήμερα, σχεδόν 220 χρόνια μετά, η παρακαταθήκη της παραμένει ζωντανή. Το πολυτελές brand σαμπάνιας Veuve Clicquot, έχει συνδεθεί, μέσα από πλήθος πρωτοβουλιών, με τη γυναικεία ενδυνάμωση και την επιχειρηματικότητα.
φωτογραφίες: Σπύρος Στεργίου