Με έναυσμα τη δράση της madame Clicquot, μιας από τις πρώτες επιχειρηματίες στη Γαλλία και τον κόσμο, η Veuve Clicquot σε συνεργασία με το Marie Claire διοργάνωσαν το πρώτο δείπνο των Bold Conversations τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στο SAY HOTEL στην Κηφισιά.
Στόχος των Bold Conversations είναι να αναδειχτεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα και ενδυνάμωση, αλλά και να δοθούν λύσεις ή απαντήσεις που χρειαζόμαστε για να κατακτήσουμε την έμφυλη ισότητα. Το πρώτο δείπνο των Bold Conversations στην Ελλάδα είχε ως θέμα τα στερεότυπα στην εκπαίδευση.
Στη συζήτηση, την οποία συντόνιζε η δημοσιογράφος, συγγραφέας και ιδρύτρια του Women On Top, Στέλλα Κάσδαγλη, συμμετείχαν γυναίκες από τον χώρο της εκπαίδευσης και της ψυχανάλυσης, εικαστικοί, δημοσιογράφοι, εκπαιδευτικοί και επιχειρηματίες.
Χριστίνα Κοντοβά: «Όταν τελείωσα το σχολείο και βγήκα στον κόσμο κατάλαβα πόσο λάθος ήταν το σύστημα για μένα κάνοντάς με να νιώθω πως ήμουν υποχρεωμένη να είμαι μαθήτρια, ενώ είναι κάτι πολύ ωραίο»
Ανάμεσα στα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν το ενδιαφέρον των κοριτσιών για τα πεδία της τεχνολογίας, ο σεξισμός στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, η σεξουαλική αγωγή, αλλά και τα στερεότυπα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Hταν μια βραδιά συζήτησης για το μέλλον της ισότητας και την καταπολέμηση των στερεοτύπων με μοναδικές γυναίκες που έχουν αναπτύξει αντίστοιχη δράση.
Τα Bold Conversations της Veuve Clicquot φέρνουν τις γυναίκες πιο κοντά
Το Bold Conversation by Veuve Clicquot είναι μια εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και την έμφυλη ισότητα, καθώς και λύσεις σε σχετικούς προβληματισμούς.
Στοιχεία εκμαιεύονται και από το Βαρόμετρο της Veuve Cliquot (μια διεθνή δημοσκόπηση του brand που στόχο έχει να δημιουργήσει έναν χάρτη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, να αναγνωρίσει κοινά στερεότυπα, νοητικά και πρακτικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν και να ξεκινήσει έναν δημόσιο διάλογο).
Κάθε συμμετέχουσα συζητά και αναλύει τις δικές της εμπειρίες συγκρίνοντάς τις με τα ευρήματα του Bαρομέτρου και προτείνει ιδέες που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως λύσεις στα ζητήματα που αναλύονται.
H συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο Library Meeting Room, στο lobby του SAY HOTEL, εκεί που η εκλεκτική κομψότητα συναντά τη διακριτική πολυτέλεια. Στη συνέχεια οι καλεσμένες της βραδιάς απόλαυσαν το δείπνο τους με αύρα γαλλικής brasserie και με θέα σε ένα μοναδικό καταπράσινο ιδιωτικό κήπο, στο σοφιστικέ Garden Brasserie. Πρόκειται για ένα από τα καλά κρυμμένα μυστικά της Κηφισιάς, που βρίσκεται στο ισόγειο του SAY HOTEL και που προσφέρει μια ατμόσφαιρα ήρεμη και αναζωογονητική δίπλα στο πολύβουο κέντρο.
Ο ρόλος της Grande Dame της σαμπάνιας, Madame Clicquot, στη γυναικεία ενδυνάμωση
Η Barbe Clicquot Ponsardin μετά τον θάνατο του συζύγου της, το 1805, πήρε τα ηνία της επιχείρησής που διατηρούσε εκείνος και κατάφερε να φέρει μια σειρά από καινοτομίες στον επιχειρηματικό κόσμο της Γαλλίας την εποχή εκείνη. Νίκησε τα στερεότυπα του φύλου της και κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο «Grand Dame της σαμπάνιας».
Σήμερα, σχεδόν 220 χρόνια μετά, η παρακαταθήκη της παραμένει ζωντανή. Το πολυτελές brand σαμπάνιας Veuve Clicquot, έχει συνδεθεί, μέσα από πλήθος πρωτοβουλιών, με τη γυναικεία ενδυνάμωση και την επιχειρηματικότητα.