To ότι η Μπιγιόνσε είναι θεά, τα μάτια της Τζίτζι Χαντίντ είναι μαγευτικά και οι καμπύλες της Τζένιφερ Λόπεζ είναι εντυπωσιακές είναι απλά facts. Δύσκολα θα βρεις κάποια που θα τα αρνηθεί ή κάποιον άντρα που θα μπορέσει να τους αντισταθεί. Η αλήθεια είναι όμως πως το πόσο ελκυστικός είναι κάποιος δεν περιορίζεται μόνο στο “τέλειο” σώμα, σε ένα στιλάτο σύνολο και στα χαρακτηριστικά του προσώπου του, αλλά σχετίζεται και με την αυτοπεποίθηση που έχει και το vibe που αποπνέει. Κοινώς fake it ’til you make it. Να πώς θα το κάνεις.
Χαμογέλα κάθε φορά που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ που έγινε το 2009, οι άνθρωποι που χαμογελούν έχουν την τάση να αισθάνονται περισσότερο χαρούμενοι. Επιπλέον, το μυαλό μας είναι ειδικά προγραμματισμένο ώστε να μεταφράζει το χαμόγελο ως ένα σημάδι φιλικότητας και ελκυστικότητας, ακόμη και όταν κοιτάμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη.
Μίλησε στον εαυτό σου – δυνατά
Έρευνα που διεξήχθη το 2014 από το Πανεπιστήμιου του Ιλινόις έδειξε οι άνθρωποι με αυτοπεποίθηση και επιτυχημένη καριέρα συχνά μιλούν στον εαυτό τους δυνατά πριν από μεγάλες εκδηλώσεις. Φαντάσου ότι δίνεις στον εαυτό σου ένα pep talk, όπως ακριβώς θα έκανες για την καλύτερή σου φίλη πριν συναντήσει το αγόρι των ονείρων της ή πριν πάει σε συνέντευξη για δουλειά.
Φόρεσε κάτι κόκκινο
Και αναρωτιόμασταν και εμείς γιατί το κόκκινο είναι η απόλυτη τάση του φθινοπώρου…Το συγκεκριμένο χρώμα έχει αποδειχθεί ότι κάνει τις γυναίκες να δείχνουν πιο ελκυστικές στους άνδρες, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Ρότσεστερ. Αντικατοπτρίζοντας πάθος και αισθησιασμό, μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, είτε το επιλέξεις στα ρούχα είτε στο μακιγιάζ σου.
Ίσιωσε τη σπονδυλική σου στήλη
Η μελέτη του Συνδέσμου Ψυχολογικών Επιστημών του 2010 έδειξε ότι τα άτομα που κάθονται ευθεία παρουσιάζουν μείωση της κορτιζόλης, μιας χημικής ουσίας που σηματοδοτεί φόβο, και αισθάνονται πιο ισχυρά.
Θυμήσου τη τελευταία φορά που ένιωσες πραγματικά δυνατή
Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Πειραματικής Κοινωνικής Ψυχολογίας, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι “απλά και μόνο το ότι ζήτησαν στους συμμετέχοντες να θυμηθούν μια προσωπική εμπειρία κατά την οποία ένιωθαν ότι είχαν αυτοπεποίθηση” είχε μια δραματική επίδραση στο πώς τους αντιλαμβανόταν κάποιος. Πριν από τη σύνταξη μιας αίτησης εργασίας ή σπουδών, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να σκεφτούν μια στιγμή που αισθάνθηκαν ισχυροί. Το αποτέλεσμα; Όσοι διάβασαν τις αιτήσεις προτίμησαν συνειδητά τους “ισχυρούς” αιτούντες, οι οποίοι έτειναν να δείχνουν πιο πειστικοί.