Την αποθέωση γνώρισαν το Σάββατο 10 Ιουλίου οι σπουδαίοι ερμηνευτές Άννα Νετρέμπκο, Ανίτα Ρατσβελισβίλι, Γιουσίφ Εϊβάζοφ και βεβαίως ο δικός μας Δημήτρης Πλατανιάς, στην ειδικά διαμορφωμένη σκηνή μέσα στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο της Αθήνας. Η δύναμη της μουσικής του Τζουζέππε Βέρντι και οι σπουδαίοι ερμηνευτές έδωσαν στο All Star Γκαλά Βέρντι της Εθνικής Λυρικής Σκηνής το χαρακτήρα μιας μεγάλης γιορτής που τόσο είχε ανάγκη η Αθήνα όλους αυτούς τους μήνες. 8.000 θεατές καταχειροκρότησαν την Ορχήστρα της ΕΛΣ υπό τη διεύθυνση του Φιλίπ Ωγκέν, η οποία άνοιξε τη βραδιά με την εισαγωγή από τον Ναμπούκκο.
Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική με την κορυφαία ντίβα της όπερας του 21ου αιώνα Άννα Νετρέμπκο να ανεβαίνει στη σκηνή, στην πρώτη της εμφάνιση στην Αθήνα, για να ερμηνεύσει τη Λαίδη Μάκβεθ και στη συνέχεια την άρια της Λεονόρας από τον Τροβατόρε. Από την ίδια όπερα του Βέρντι η αγαπημένη του ελληνικού κοινού από τις προηγούμενες εμφανίσεις της στο Ηρώδειο και τη Ρωμαϊκή Αγορά Ανίτα Ρατσβελισβίλι, η «καλύτερη βερντιανή μετζοσοπράνο της εποχής μας», ερμήνευσε τις δύο άριες της Ατσουτσένας. Όπως ήταν αναμενόμενο, θερμή υποδοχή επεφύλαξε το κοινό στον κορυφαίο Έλληνα βαρύτονο Δημήτρη Πλατανιά, που ερμήνευσε με πάθος το μονόλογο του Ιάγου από τον Οθέλλο, αλλά και την πολυαγαπημένη άρια του Ριγολέττου.
Στην άρια του Μανρίκο από τον Τροβατόρε έλαμψε ο διακεκριμένος τενόρος Γιουσίφ Εϊβάζοφ (από το Αζερμπαϊτζάν), ο οποίος άφησε άφωνο το κοινό με την άνεσή του στις υψηλές νότες, ερμηνεύοντας το «La donna è mobile» από τον Ριγολέττο.
Τα ντουέτα της βραδιάς θα μείνουν αξέχαστα, ειδικά το πάθος με το οποίο η Νετρέμπκο και ο Εϊβάζοφ, ζευγάρι και στη ζωή, ερμήνευσαν το ντουέτο Δυσδαιμόνας και Οθέλλου, ενώ συγκινητική ήταν η στιγμή που οι δύο ντίβες συναντήθηκαν επί σκηνής για να ερμηνεύσουν το ντουέτο Αΐντας -Αμνέριδας, στιγμή που αποτέλεσε και highlight της βραδιάς, μαζί με τα δύο εντυπωσιακά ανκόρ με όλους τους ερμηνευτές επί σκηνής.
Αφού ο Δημήτρης Πλατανιάς, ο Γιουσίφ Εϊβάζοφ και η Άννα Νετρέμπκο ερμήνευσαν το τρίο Κόμη ντι Λούνα, Μανρίκο και Λεονόρα από τον Τροβατόρε, η βραδιά έκλεισε με δύο ανκόρ, το κουαρτέτο από τον Ριγολέττο και το «Libiamo» από την Τραβιάτα.
Όλο το βράδυ οι εντυπωσιακοί φωτισμοί του Γιώργου Τέλλου έφτιαχναν ένα επιβλητικό σκηνικό πίσω από τους ερμηνευτές, γι’ αυτό το gala όπερας που θα συζητάμε για πολύ καιρό.