Πριν από μερικές εβδομάδες δημοσιογράφοι και influencers απ’ όλη την Ευρώπη βρεθήκαμε στο Άμστερνταμ καλεσμένοι της TOMS, για να ανακαλύψουμε το εξελιγμένο επιχειρηματικό μοντέλο κοινωνικής αλληλεγγύης της εταιρείας. Ως επιχείρηση με κοινωφελή σκοπό, το brand ανέκαθεν είχε την προσφορά και το όραμα για ένα καλύτερο αύριο στον πυρήνα της εταιρείας, ωστόσο αυτή η εξέλιξη στοχεύει στο να διευρύνει τον αντίκτυπο μέσω της αντιμετώπισης μερικών από τα πιο καίρια ζητήματα της εποχής με μια σειρά επενδύσεων σε πρότζεκτ με τοπικούς μη κερδοσκοπικούς φορείς και την καταλυτική συμβολή των changemakers (ατόμων που θα φέρουν την αλλαγή) από ολόκληρο τον κόσμο.Τρία νεαρά άτομα με έδρα την Ευρώπη ο Τζόσουα Κουμπς, η Ελα Γκρέις Ντέντον και η Σάρα Νούρου επιλέχθηκαν από την εταιρεία-με σκοπό για να γίνουν οι αγγελιοφόροι της αλτρουιστικής δράσης της TOMS στη νεότερη γενιά παρουσιάζοντας ο καθένας το δικό του όραμα κοινωνικής προσφοράς.
Κατά τη διάρκεια της βιωματικής παρουσίασης μέσα στον πρόσφατα ανακαινισμένο χώρο De Hallen, που λειτουργούσε σαν αμαξοστάσιο των τραμ, «μεταφερθήκαμε» εικονικά με τη βοήθεια της τεχνολογίας σε ένα σχολείο στο Περού όπου είδαμε βήμα-βήμα την προσφορά παπουτσιών στα παιδιά, περπατήσαμε ξυπόλητοι σε ένα ειδικά διαμορφωμένο δρομάκι με πέτρες κουβαλώντας συνολικά 20 λίτρα νερού, όπως κάνουν καθημερινά οι κάτοικοι των αναπτυσσόμενων χωρών για να προμηθευτούν νερό, και «είδαμε» μέσα από το οπτικό πρίσμα των ατόμων που πάσχουν από γλαύκωμα. Ο CEO της TOMS Τζιμ Αλινγκ ανέφερε για το καινοτόμο εγχείρημα: «Ως ομάδα μοιραζόμαστε μια αμοιβαία ιστορία, την ιστορία του One For One και αυτό παραμένει το marketing της εταιρείας που έχει ως πρωταρχικό σκοπό την προσφορά σε σχέση με το όφελος. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξετάσουμε μία προς μία τις ανάγκες κάθε αγοράς ευαισθητοποιώντας το καταναλωτικό κοινό. Χρειάζονται χρόνος και αρκετή έρευνα για να εξελίξουμε τόσο τη σχεδιαστική φόρμουλα όσο και τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού, αλλά η επιβεβαίωση έρχεται από τους πελάτες που μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε». Η TOMS θα συνεχίσει τα αρχικά One For One προγράμματα – συμπεριλαμβανομένων των παπουτσιών, της αποκατάστασης των προβλημάτων όρασης και του πόσιμου νερού. Από αυτή τη σεζόν η εταιρεία εστιάζει τις ευρωπαϊκές επενδύσεις της σε τομείς όπως η έλλειψη στέγασης, η ενδυνάμωση των γυναικών και η επιχειρηματικότητα με κοινωνικό αντίκτυπο, σε συνεργασία με τοπικούς μη κερδοσκοπικούς εταίρους και τη βοήθεια των changemakers Τζόσουα Κουμπς, Ελα Γκρέις Ντέντον και Σάρα Νούρου. Και αυτή είναι μόλις η αρχή της αλλαγής!