O Dior έγινε ένα από τα πρώτα fashion brands που απέκτησε πρόσβαση στη τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας μέσα από τη συνεργασία του Instagram με το βρετανικό στούντιο οπτικών εφέ The Mill παρουσιάζοντας ένα customized φίλτρο. Αυτός είναι ο δεύτερος πειραματισμός του brand με την επαυξημένη πραγματικότητα: Τον περασμένο Σεπτέμβριο, λάνσαρε ένα φίλτρο στο Facebook για τα DiorColorQuake γυαλιά ηλίου.
Η οπτική εμπειρία, που διατίθεται μέσα από τα Stories του Instagram, επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάσουν τις εικονικές εκδόσεις των γυαλιών ηλίου DiorSoLight ή τις ελαστικές «Christian Dior J’Adior» κορδέλες από την SS19 συλλογή. Το διαδραστικό καλειδοσκοπικό φίλτρο διαθέτει αφηρημένα tie-dye φλοράλ μοτίβα από τη συλλογή με έμπνευση το σύγχρονο χορό και αποτελεί το επόμενο βήμα του οίκου για ένα social media διάλογο με επίκεντρο το διαδικτυακό κοινό.
Από τότε παρουσιάστηκε το φίλτρο πριν μερικές ημέρες στο Παρίσι κατά τη διάρκεια του AW19 show μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 2.6 εκ. «εντυπώσεις» στο Instagram ενώ για να το δοκιμάσει κανείς αρκεί είτε να ακολουθεί το brand στο Instagram είτε να το εντοπίσει στα Instagram Stories άλλων φίλων – πράγμα που σημαίνει πως τα AR (augmented reality) φίλτρα έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν viral.